با تداوم سقوط نرخ ارز در بازار آزاد نرخ ارز امروز در مركز مبادلات ارزي هم روند كاهشي داشته است به طوري كه از قيمت 25 هزار 650 ريال با كاهش 325 ريالي نسبت به روز گذشته برخوردار بوده است.

صمد كريمي سخنگوي مركز مبادلات ارزي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب گفت: همچنين نرخ يورو امروز در اين مركز مبادلاتي 33432 ريال بوده كه نسبت به روز گذشته كاهش 424 ريالي را نشان مي‌دهد. همچنين تا ساعت 16 امروز تعداد ثبت سفارش‌هاي انجام شده به رقم 259 فقره رسيده كه با احتساب ثبت سفارش‌هاي روزهاي گذشته اين رقم از مرز 1385 فراتر رفته به عبارت ديگر به 1385 واحد توليدي مربوط به گروه‌هاي اولويت 3، 4 و 5 و 6 ارز مورد نياز از طريق مركز مبادلات ارزي پرداخت شده است.

وي در خصوص رتبه‌ ارزهاي دريافت شده از سوي متقاضيان در مركز مبادلات ارزي گفت:‌تركيب ارزها در اين مركز دقيقا مشخص شده است ما با بانك‌هاي كارگزار خارجي طرف قرارداد كار مي‌كنيم و آن چيزي كه براي هموطنان مهم است اين است كه اين مركز حجم‌ فعاليت‌هايش روزبروز در حال گسترش است كه با ورود شعب ارزي بانك‌هاي كشور در تامين ارز متقاضيان از طريق اين مركز ما شاهد تثبيت نرخ ارز در بازار و افزايش سرعت انتقال ارز براي بانك‌هاي خارجي و در نهايت تامين نيازهاي ارزي واحدهاي توليدي داخل خواهيم بود.

سخنگوي مركز مبادلات ارزي در خصوص ورود اولويت هفتم كالايي به مركز مبادلات ارزي گفت:‌ به طور حتم اولويت هفتم هم پس از بررسي‌هاي انجام شده در خصوص وضعيت تامين ارز اولويت ششم و  جمع‌بندي نهايي در خصوص نحوه ورود اولويت هفتم به مركز مبادلات ارزي وارد اين مركز خواهد شد./س

برچسب ها: کریمی ، ارز ، متقاضیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار