معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان گفت: مراکز و بنگاه‌های ازدواجی که در بعضی از جراید و فضای مجازی اقدام به تبلیغات و اطلاع‌رسانی به منظور جذب مخاطب می‌کنند، غیرقانونی و بدون‌ مجوز هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان، محمدعلی رحیمیان در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آزادشهر اظهار داشت: دولت و وزارت ورزش و جوانان طرح و برنامه‌های خوب و مطالعه شده‌ای را در ارتباط با امر ازدواج جوانان با هدف به هنگام بودن ازدواج و پایداری آن برنامه‌ریزی کرده و در آینده نزدیک به صورت گسترده‌تری وارد این عرصه خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزش پیش از ازدواج، حین ازدواج و بعد ازدواج به منظور ساماندهی امور مربوط به ازدواج جوانان یک امر حیاتی در جامعه محسوب می‌شود ویکی از اصلی‌ترین برنامه‌های ما خواهد بود که به صورت جامع و کامل به اجرا در خواهد آمد.

معاون امور جوانان اداره ورزش و جوانان گلستان اضافه کرد: توجه به دستورات اسلامی و قرآنی و الگوبرداری از ازدواج‌های موفق، معرفی زوج‌های خوشبخت، مشاوره دادن به والدین برای تسهیل و تسریع در امور ازدواج جوانان و برگزاری اردوهای فرهنگی و تفریحی برای زوج‌های جوان از جمله برنامه‌های خوبی است که برای ساماندهی ازدواج جوانان در نظر گرفته شده است.

رحیمیان،نسبت به مراکز همسریابی هشدار داد و گفت: این مراکز و بنگاه‌های ازدواجی که در بعضی از جراید، سایت‌های اینترنتی و فضای مجازی اقدام به تبلیغات و اطلاع‌رسانی به منظور جذب مخاطب می‌کنند غیرقانونی و بدون ‌مجوز هستند./س

برچسب ها: بنگاه ، همسر ، یابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.