رئیس سابق فدراسیون دوچرخه سواری گفت: تغییرات هیچگاه نمی تواند مشکلات ورزش کشورمان را حل کند.

علی زنگی آبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص استیضاح وزیر ورزش بیان کرد: در خصوص اینکه زمان زیادی تا پایان دولت نمانده این کارها هیچ فایده ای ندارد و مي شود نوش دار و پس از مرگ.

رئیس سابق فدراسیون دوچرخه سواری در پاسخ به سوال جابجایی اخیر در رأس 19 فدراسيون گفت: هیچ یک از مسائل ورزشی سر جای خود نیست و کمیته بین المللی المپیک و فدراسیون جهانی در خصوص مواضع خود کوتاه بیا نیستند و در متن نامه ارسالی کمیته بین المللی المپیک تأکید اجرایی شدن در خواسته مسئولان شده و جایی برای گذشت نیست و مسئولان ورزش کشورمان نیز باید به آن عمل و مسائل را رفع کنند.

علی زنگی آبادی خاطرنشان کرد: در کشور ما عمر مسئولین در رأس فدراسیون ها کوتاه بوده و باید ثبات و برنامه ریزی مدیریتی اسامی در کار باشد تا با این نوع مسائل مواجه نشویم.

  رئیس سابق فدراسیون دوچرخه سواری اظهار داشت: استفاده از افراد غیر ورزشی در حالی است که در وزارتخانه ورزش کارشناسانی هستند که 25 سال سابقه کار دارند و از آنها هیچ استفاده ای نشده است تا زمانیکه افراد وقتی بر سر کار گذاشته می شوند همراه خود افرادی را می آورند و رشته امور را در دست آنها قرار می دهند این مشکل همیشه وجود خواهد داشت باید به کار وزارت ورزش بها داده شود و از افرادی استفاده کنند که از دل وزارت خونه باشند نه غیر ورزشی ها./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار