رییس سازمان سینمایی کشور در پیامی به جشنواره فیلم کودک اظهار امیدواری کرد که این رویداد فصل تازه ای در سینمای کشور رقم زند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم کودک، جواد شمقدری در این پیام تصریح کرده است: هو الاول و الاخر. دنیای کودکی فصل رویش و دوره نوجوانی عرصه جوشش و شکوفایی است و سینما بالندگی و نشاط خود را با سینما کودک و نوجوان تضمین می‏کند.
در ادامه این پیام آمده است: ‌مخاطبین کودک و نوجوان، رنگ شادی و صمیمیت را در سالن‏های سینما به ارمغان می‏آورند و پرده سینما با دنیای کودکی صفا و پاکی را تجربه می‏کند.
و جشنواره فیلم کودک و نوجوان، میقات همدلی‏ها و مهربانی‏هاست.

زبان کودکی، ساده اما تأثیرگذار و ماندگار و زبان نوجوانی بی‏پیرایه اما پر از سؤال و ابهام است، بازتاب این دو زبان در قالب تصویر و قاب سینما با حفظ جذابیت و استحکام کاری است کارستان، که موفقیت فیلمساز سینمای کودک و نوجوان را به اوج و منزلتی دو چندان سوق می‏دهد و مهارت و خلاقیت او رادر آوردگاهی سخت به نظاره می‏کشاند.
تربیت و آموزش منجر به الگوسازی برای مخاطب کودک و نوجوان می‏شود بنابراین رسالت فیلمساز در این عرصه دقت و حساسیت بیشتر او را طلب می‏کند.
کودکان و نوجوانان، آینه آینده جهان ما هستند. چه خوب است تصویری که در آن می‏افتد نقش مهر و عاطفه و اخلاق و انسانیت باشد. این رسالت در ایران اسلامی با مسئولیتی دو چندان همراه است چرا که تربیت نسلی آرمانی و فرهیخته که بر بستر واقعیت‏ها شکوفایی و تعالی خود را جستجو کند یک راهبرد تربیتی و یک الگوی تعالی‏بخش است.
امید است بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان فصل تازه‏ای در سینمای کودک و نوجوان ما رقم ‏زند و پیوند مخاطب و سینما را با دستان کوچک و صمیمی فرزندانمان به بار نشاند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار