عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: بايد صادقانه قبول كنيم كه مشكلات اقتصادي در كشور وجود دارد، لذا براي حل مشكلات اقتصادي همه اقشار جامعه بايد كمك كنند.

حجت الاسلام سيدرضا اكرمي عضو جامعه روحانيت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برخي مشكلات پيش آمده در مورد قيمت ارز در كشور گفت: مشکلات پيش آمده در مورد قيمت ارز در کشور ابتدا بايد مورد شناسايي قرار گرفته و سپس مسئوليت‌ها مشخص شده و برنامه‌ريزي جامعي براي حل آن صورت گيرد.

وي در ادامه به ارائه پيشنهاداتي در مورد حل مشكلات اقتصادي پرداخته و افزود: وضعيت قيمت‌ها در بازار خوشايند نبوده لذا مقامات اجرايي كشور بايد براي برون رفت از اين شرايط اتكا به درآمدهاي نفتي و دخالت دولت در اقتصاد را كاهش داده و مسئولين اقتصادي نيز بايد به جاي سخنگو بودن، پاسخگوي شرايط فعلي باشند.

حجت الاسلام اكرمي با اشاره به اينكه نقدينگي يكي ازعوامل مهم بوجود آمدن شرايط فعلي است، تصريح كرد: نقدينگي ايجاد شده در كشور بايد به سوي كارگاه‌هاي توليدي و امور زيربنايي و خدماتي سوق داده شود و تمامي افراد جامعه نيز نظارت دقيقي روي قيمت‌ها داشته باشند.

عضو جامعه روحانيت مبارز با اشاره به اينكه براي حل مشكلات اقتصادي همه اقشار جامعه بايد كمك كنند، خاطرنشان كرد: بايد صادقانه قبول كنيم كه مشكلات اقتصادي در كشور وجود دارد، لذا بايد از يكجانبه گرايي و فرافكني پرهيز شده تا بتوانيم راه حل مناسبي براي مشكلات كشور ارائه نموده و آن را برطرف كنيم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: حل ، مشکلات ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار