مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد از آغاز عملیات احداث هشت مجتمع بین راهی در محورهای شهرستان‌های اردکان، میبد، مهریز، ابرکوه، طبس و سه‌راهی نصرآباد خبر داد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، بهرام رضایی در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع بین‌راهی عقدای 2 که با حضور نماینده مردم اردکان و مسئولان این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در راستای مصوبه دور اول سفر ریاست جمهوری، اجرای 10 مجتمع رفاهی بین راهی را در دستور کار خود قرار داد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد اضافه کرد: با توجه به اینکه استان یزد مرکز جغرافیایی کشور محسوب می‌شود و سالانه گردشگران زیادی در مسیر جنوب به شمال و شرق به غرب از این استان عبور می‌کنند، 10 مجتمع بین‌راهی به منظور ارائه خدمات شایسته به گردشگران و هموطنان عزیز در محورهای مختلف استان یزد احداث می‌شود.

وی ادامه داد: از مجموع 10 مجتمع بین‌راهی پیش‌بینی شده، عملیات احداث هشت مجتمع رفاهی با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان توسط بخش خصوصی آغاز شده است.

رضایی تصریح کرد: سه مجتمع از مجموع هشت مجتمعی که در حال احداث است، در حوزه شهرستان اردکان قرار دارد که امروز شاهد کلنگ زنی مجتمع بین‌راهی عقدای 2 بودیم.

وی خاطرنشان کرد:همچنین مجتمع بین‌راهی عقدای یک که در محور اردکان - نایین قرار دارد در حال حاضر به صورت موقت راه‌اندازی شده و کار تکمیل آن ادامه دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد اظهار داشت: پروژه مجتمع بین‌راهی ساغند نیز با توجه قرار داشتن منطقه ساغند در مسیر حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) با پیشرفت 85 درصدی در حال تکمیل است و پیش‌بینی می‌شود تا سه ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

رضایی گفت: پروژه مجتمع‌های بین‌راهی کمربندی میبد، آتنای مهریز،امام ابرکوه، سه‌راهی نصرآباد و مسجد شکر طبس نیز آغاز شده و امیدواریم در آینده نزدیک افتتاح و مورد استفاده عموم قرار گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد اظهار امیدواری کرد: احداث این مجتمع‌های بین‌راهی نقش موثری در ایجاد آسایش و رفاه برای گردشگران داخلی و خارجی و افزایش رونق گردشگری در استان یزد داشته باشد./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.