بازیکن سابق تیم ملی تنیس روی میز گفت: بعد از مصدومیت دستم مدت یک سال سه و سه ماه بازی نکردم و بعد از آن نیز تیم ملی را از دست دادم و فقط به بازی باشگاهي قناعت کردم.


 بهنام رحمت پناه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تصریح کرد: از سال 73تا 82 پیراهن تیم ملی تنیس روی میز را بر تن داشتم، اما به خاطر مصدومیتی که در اردوهای تیم ملی برایم پیش آمده بود مجبور شدم مدتی بیش از یک سال از میادین دور بمانم.
وي افزود:  از سال72  در باشگاه ها بازی می کردم به جز مدت آسیب دیدگی ام سعی کردم بازیهای لیگ را از دست ندهم سال گذشته در تیم نفت سپاهان بودم که نایب قهرمان شدیم امسال نيز با دانشگاه آزاد قرار داد امضا کرده ام.
رحمت پناه 14 مهر ماه نفر اول رقابت های رده بندی دسته سه در یزد شد وی در خصوص این رقابتها گفت: مدتی بود که در رده بندی های دسته یک وزن دو شرکت نمی کردم و همین عامل مرا به دسته 3 کشاند این رقابتها در سطح نسبتا خوبی برگزار شد.
 ملی پوش سابق تنیس روی میز  افزود: قرار بود این مسابقات با تعداد نفرات بیشتری  برگزار شود اما غیبت حدود 6 نفر باعث شد پیکارها را با 16 نفر برگزار کنیم من هم بدون باخت قهرمان شدم.
وی درباره جدی ترین حریفانش بیان کرد:  حریفان اصلی من هادی صبحی بود که خواهر زاده مهران احدی، کاپیتان سابق تیم ملی است و دوم شد و متین لطف ا... نسبی که بازیکن بسیار خوبی است.
رحمت پناه خاطر نشان کرد:  حامد نادری نیز بسیار خوب پینگ پنگ بازی می کند اما هشتم شد و سروش امیری نیا نفر اول جوانان کشور نیز متاسفانه به توفیقی  در این پیکارها دست نیافت و یازدهم شد فکر می کنم این دو اتفاق خاص این رقابتها بود.
بازیکن ارزنده تنیس روی میز ایران در پاسخ به این سوال که قصد دارد دوباره ملی پوش بودن را تجربه کند یا خیر گفت: من 36 سال سن دارم و هم دوره من مهران احدی است با 37 سال و محمد رضا  اخلاق پسند با 34 سال سن که اکنون بازی می کنند اما به نظر من بازی با این سن بسیار سنگین است.
وی تصریح کرد:  تمام زندگیم از راه قرار داد هایم با باشگاه های تنیس روی میز می گذرد نمی توانم آن را کنار بگذارم اکنون از دسته سه آغاز کرده ام و دو ماه دیگر نیز مسابقات دسته 2 برگزار می شود و امیدوارم در آنجا نیز نتیجه بگیرم و همین روند را ادامه دهم.
 وی یاد آور شد:  در سال 82 برای مسابقات جهانی آلمان انتخاب شده بودم اما از همان جا بود که آسیب دیدگی  مانع حضورم در اردوها و به طور کلی پینگ پنگ شد.
بازیکن کردستانی تنیس روی میز در خصوص وضعیت تمریناتش گفت:  من به همراه میدیا لطف اله نسبی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر که روند تمریناتان نیز در کردستان بسیار عالی پیش می رود.
شایان ذکر است:  در رقابت های رده بندی دسته سه بزر گسالان  تنیس روی میز که به میزبانی یزد طی روزهای 12 تا 14  مهر برگزار شده بود بهنام رحمت پناه،  هادی صبحی، ایمان گلشاهی، متین لطف اله نسبی، پژمان بخشنده و سعید احمدیان به ترتیب عنوان های اول تا ششم را کسب کردند و راهی دسته دو شدند./ق
برچسب ها: بهنام ، رحمت ، پینگ پنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار