معاون برنامه ‏ریزی استاندار تهران گفت: قیمت‏ های مصوب به تولید کنندگان محصولات لبنی استان تهران ابلاغ شده است

نعمت ‏الله ترکی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: هیچ‏ گونه افزیش بهایی در محصولات لبنی در استان تهران قابل پذیرش نیست.

وی ادامه داد: بهای مصوب برای محصولات لبنی تهران بر مبنای قیمت شیر خام 7 هزار و 700 ریالی تعیین شده است.

ترکی اضافه کرد: همچنین این مهم با انجمن تولید کنندگان مواد لبنی کشور و سازمان حمایت از حقوق مصرف‏‌ کنندگان نیز هماهنگ شد.

معاون برنامه‏ ریزی استاندار تهران افزود: بدین ترتیب، تولید کنندگان مواد لبنی باید بر اساس قیمت‏ های مصوب بهای محصولات خود را تنظیم کنند.

وی همچنین با اشاره به لزوم یادآوری رشادت‏ های سال ‏های جنگ، یکی از اهداف شوم صدام ملعون در تهاجم نظامی به ایران اسلامی را تسلط بر خاورمیانه عنوان کرد.

معاون برنامه‏ ریزی استاندار تهران ادامه داد: ایران پس از انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام راحل (ره) به چنان قدرتی تبدیل شد که می ‏تواند الگویی برای سایر ملل منطقه به شمار آید.

ترکی تصریح کرد: این مهم به مذاق دشمنان این مرز و بوم اسلامی خوش نمی ‏‌آید و رژیم بعث نیز در طمع دستیابی به این قدرت جمهوری اسلامی ایران بود.

وی اضافه کرد: از این رو، می ‏توان طمع کسب قدرت منطقه‏ ای ایران را یکی از اهداف صدام در حمله به کشورمان محسوب کرد.

معاون برنامه‏ ریزی استاندار تهران افزود: استدلال نظریه‏‌ پردازان غربی در پشتیبانی از رژیم بعث برای حمله به ایران، شرایط آن روزهای کشورمان بود.

ترکی ادامه داد: به اعتقاد آنها، کشوری که به تازگی انقلابی بزرگ را پشت‏ سر گذاشته و در همه زمینه‏‌ ها به ویژه آرایش قوای نظامی با مشکلات عدیده‏ ای مواجه است، نمی ‏تواند از خود دفاع کند.

وی اضافه کرد: اما آنچه از سوی دشمنان اسلام و انقلاب در معادلات نظامی لحاظ نشده بود، عشق و علاقه مردم به جایگاه رفیع ولایت فقیه بود./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.