معاون سیاسی، امنیتی استاندار اصفهان گفت: امروز با توجه به نگرش مقام معظم رهبری و با تاثیرات شگرف انقلاب اسلامی، در فضای جامعه امکان ایجاد جهش‌های فرهنگی مهیاست و جشنواره فیلم کودک بستر مناسبی برای ایجاد یک جهش بزرگ فرهنگی است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان محمد مهدی اسماعیلی با اشاره به این که جشنواره موقعیت خوبی برای اجرای کارهای بزرگ فرهنگی دارد، گفت: در کنار کارهای بزرگ فرهنگی که می‌توان در بستر جشنواره فیلم کودک انجام داد این جشنواره موقعیت خوبی برای ایجاد تحولات اجتماعی و افزایش شور و نشاط در جامعه است.

وی همچنین تصریح کرد: ظرفیت مناسبی برای فعالیت های فرهنگی به ویژه سینما در اصفهان وجود دارد که باید بگویم متاسفانه از این ظرفیت به خوبی استفاده نشده است و این موضوع دلایل مختلفی دارد. اما خوشبختانه نخبگان بر سر استفاده از این توانایی به توافق رسیده‌اند و مطمئنم در آینده نزدیک گام‌های بلندی در این راستا برداشته می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان با تشکر از شهرداری اصفهان به خاطر ساماندهی جشنواره فیلم کودک در اصفهان خاطرنشان کرد: در هماهنگی با سایر شهرداری‌های استان این امکان برای ما مهیاست که جشنواره در سطح استان به بهترین شکل ممکن برگزار شود و نگاه ما نیز به جشنواره یک نگاه فرابخشی است که همه باید در تحقق آن مشارکت کنند.

وی با اعلام این مطلب که حاضریم که از بودجه فرهنگی استان برای تولید فیلم‌های حوزه کودک و نوجوان مبالغی را اختصاص دهیم، افزود: با اختصاص این بودجه علاوه بر این که سینمای کودک و نوجوان کشور را غنا

می بخشیم زمینه رشد و مشارکت بیش از پیش هنرمندان اصفهانی را در جشنواره را نیز فراهم می کنیم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.