مدیر تالار منطقه‌ای بورس فارس گفت: در معاملات این هفته در بورس منطقه‌ای فارس تعداد 49 میلیون و 349 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 139 میلیارد ریال مبادله شد که نسبت به هفته‌های پیش رکورد شکست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فارس  کرشمه ترابیان اظهار داشت: 52 درصد معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و مابقی مربوط به فروش سهام بوده و این تعداد سهام متعلق به 175 شرکت است.
وی ادامه داد: در این مدت در مجموع 2 هزار و 23 نفر اقدام به خرید سهم کرده‌اند و برای 143 نفر نیز کد سهامداری جدید صادر شده است.
مدیر تالار منطقه‌ای بورس فارس خاطرنشان کرد: در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌های سیمان فارس و خوزستان، پالایش نفت بندرعباس و ایران خودرو بیشترین اقبال برای خرید و سهام شرکت‌های پتروشیمی خارک، سیمان فارس و خوزستان و ایران خودرو با بیشترین تقاضای فروش مواجه بودند.
ترابیان تصریح کرد: همچنین سهام شرکت‌های پالایش نفت بندرعباس، سرمایه‌گذاری ملت و سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت‌های پالایش نفت بندرعباس، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و اوراق اجاره امید با بیشترین ارزش ریالی فروش مواجه بودند./س

برچسب ها: رکورد ، بورس ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.