سرمربی تیم فوتسال شهرداری تبریز گفت: همیشه همه تیم ها برای بازی کردن در ساری دچار دردسر مي شوند.

اسماعیل تقی پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: بازی خوبی مقابل تیم راه ساری در این شهر داشتیم اما 6 بر پنج و با نتیجه نزدیک بازنده شدیم.

وی افزود: همیشه همه تیم ها در زمین ساری و با شرایط میزبانی این شهر مشکل دارند. سالن ساری از لحاظ ابعادی دچار مشکل است و حواشی تماشاگران برای میزبانی آنها را باید به این شرایط نامناسب اضافه کرد.

تقی پور گفت: در شرایطی که جو حاکم بر مسابقه در بازي دیروز مشکل ساز شد محمد رضا حیدریان سرمربی تیم راه در پایان بازی از مسئولان و کادر فنی تیم شهرداری عذرخواهی کرد اما باید بگویم به این شرایط در ساری عادت کرده ایم.

وی گفت: گل هایی که به ثمر رساندیم تاکتیکی بود اما گل های تیم راه به صورت اتفاقی به ثمر رسید ضمن آنکه در نیمه اول قضاوت خوبی ندیدیم اما در نیمه دوم داور عملکرد بهتری داشت.

وی اظهار داشت: در نیمه اول صحنه هایی اتفاق افتاد که داور به دلیل جو حاکم در سالن از زدن سوت و اعلام ضربه پنالتی دوم خودداری کرد و پنج خطایی شدن حریف را اعلام نکرد در صورتیکه ناظر مسابقه هم به آن معتقد بود.

تقی پور با بیان اینکه سیاست باشگاه شهرداری کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتسال نیست، گفت: تیم شهرداری به تازگی وارد لیگ برتر فوتسال شده و همه شکست های این تیم با نتایج نزدیکی رقم خورده است تیم جوان و بی تجربه ای داریم که برای بهتر شدن نیاز به زمان دارد همانطور که پیشرفت آن را در طول فصل شاهد هستیم. سیاست باشگاه شهرداری در این فصل ماندن در لیگ برتر بوده و از اعضای تیم قهرمانی نمی خواهيم./با

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار