مانور امداد و نجات در سیلاب به مناسبت هفته کاهش اثرات و بلایای طبیعی در دره گز برگزار می شود.

دکتر شهرام طاهرزاده، کارشناسی مسئول حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت:  شعار هفته کاهش اثرات و بلایای طبیعی، تدابیر راهبردی، مشارکت مردمی و کاهش خطر پذیری است.

وی گفت: امروز پانزدهم مهر، با عنوان پیشگیری، کاهش خسارات و ارتقا آگاهی در مدیریت نام نهاد شده است. روز یک شنبه با عنوان مدیریت بحران، پژوهش، فناوری و حفظ سرمایه ملی، روز شنبه نیز با عنوان مدیریت بحران، آمادگی و هماهنگی و تعاملات بین المللی، سه شنبه با عنوان مدیریت بحران، مقاوم سازی، رعایت استانداردها و سکونت ایمن، چهارشنبه مدیریت بحران، رسانه ، خانواده و مشارکت مردمی، روز پنج شنبه مدیریت بحران ایمنی در برابر زلزله و روز جمعه نیز با عنوان مدیریت بحران، ارزش های اسلامی و تجلیل از فعالان و پیشکسوتان نام نهاده شده است.

طاهرزاده درخصوص برنامه های دانشگاه علمی پزشکی مشهد اظهار کرد: بحث طرح بها (بسیج هماهنگی احیا) و در ادامه در بیمارستان های این دانشگاه مانور تخلیه اضطراری انجام خواهد شد.

کارشناس مسئول حوادث و مدیریت بحران خاطر نشان کرد: در بحث آمادگی، مانور امداد و نجات در سیلاب، در دره گز برگزار خواهد  شد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار