هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور طی روزهای 13 و 14 مهر در شهر های مختلف ایران برگزار شد که با حواشی مختلفی همراه بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در هفته نهم رقابت هاي ليگ برتر فوتسال باشگاه هاي کشور بازی تیم های صبای قم و دبیری تبریز در قم هفت بر یک به سود صبا به پایان رسید در این بازی تیم صبا بدون سرمربی بازی کرد و مسئولان باشگاه با استعفای امیر شمسایی همچنان به دنبال جذب یک مربی جوان هستند.
*در این دیدار مصطفی نظری دروازه بان ملی پوش دبیری متحمل دریافت هفت گل شد که بی سابقه بود.
 گفته می شود، تعدادی از تماشاگران حریف در قم با حرکات و نوع تشویق و شعارهایشان تمرکز این دروازه بان را دراین مسابقه برهم زده اند.
*در بازی تیم های مدعی گیتی پسند اصفهان و ملی حفاری که دو بر صفر به سود گیتی پسند به پایان رسید مسئولان تماشای این مسابقه را رایگان اعلام کردند تا پس از مدت ها استقبال خوبی از مسابقه گیتی پسند در اصفهان شود.

*گیتی پسندي ها  در بین دو نیمه این بازی با قرعه کشی به اهدای جوایز به تماشاگران پرداختند.
*در ابتدای این مسابقه یک دقیقه سکوت به احترام مرگ یکی از اقوام بازیکن برزیلی گیتی پسند انجام شد.
*کادر فنی تیم ملی بزرگسالان با حضور در سالن پیروزی اصفهان به تماشای این بازی پرداختند.
*این مسابقه از شبکه استانی به طور زنده پخش شد.
*علیرضا صمیمی دروازه بان تیم حفاری و گلر تیم گیتی پسند در مسابقات آسیایی مدتی مورد تشویق تماشاگران حاضر در سالن پيروزي قرار گرفت.
*با درخشش سپهر محمدی دروازه بان گیتی پسند تماشاگران حاضر در محل مسابقه از صانعی سرمربی تیم ملی درخواست کردند که وی را به اردوی تیم ملی دعوت کند.
*علیرضا افضل سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در نیمه دوم این مسابقه با اعتراض به داور از زمین بازی اخراج شد.
*تماشاگران مسابقه افشین کاظمی از تیم گیتی پسند را بهترین بازیکن زمین اعلام کردند.
*محمد کشاورز ملی پوش تیم گیتی پسند که به دلیل مصدومیت در دو مسابقه قبلی این تیم حضور نداشت در این بازی با رفع مصدومیتش به میدان رفت اما در نیمه دوم دچار مصدومیت جزئی شد اما تا پایان مسابقه بازی کرد.

*مسابقه تيم هاي فرش آرا و شهيد منصوري قرچک در مشهد که با نتيجه يک بر صفر به سود منصوري به پايان رسيد باز هم با جنجال تماشاگران همراه شد. در اين مسابقه تماشاگران مشهدي چندين بار اقدام به سنگ پراني کردند و مدتي هم بازي توسط ناظر قطع شد./با

 

برچسب ها: هفته ، رکورد ، شکنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار