تیم معدن انگوران زنجان درآغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های کشور توانست در جایگاه دوم گروه خود بایستد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکززنجان هفته اول و دوم از دور رفت ششمین دوره مسابقات ووشوی لیگ برتر باشگاه‌های کشور (جام ستارگان) با برگزاری 8 دیدار در گروه‌های دوگانه برگزار شد که طی آن 9 تیم حاضر در این فصل از رقابت‌ها به مصاف هم رفتند.

نماینده ووشوی زنجان که در این دوره از رقابت‌ها تغییر نام داده و با عنوان معدن انگوران پا به این عرصه از مسابقات گذاشته است، دراولین بازی خود به مصاف تیم هیئت خراسان‌رضوی رفت که نتیجه را 9 بر 4 به حریف خود واگذار کرد.

تیم زنجان در دومین بازی خود به مصاف تیم رنگ فیروزه شیرازرفت و این‌بار توانست عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارد. نماینده ووشوی زنجان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور در بازی مقابل نماینده فارس بازی نزدیکی را با حریف خود به نمایش گذاشت، ولی با این وجود توانست با نتیجه 7 بر 6 از سد رقیب خود گذشته و به یک برد ارزشمند دست یابد.

در پایان هفته اول و دوم رقابت‌های لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های کشور، تیم‌های پرشین و دانشگاه آزاد هر دو با 6 امتیاز در صدر جدول گروه اول قرار گرفتند و در گروه دوم نیز تیم نفت تهران با 6 امتیاز صدرنشین شد، معدن انگوران زنجان با 3 امتیاز و تفاضل 4- در رتبه دوم ایستاد و هیئت خراسان‌رضوی نیز با 3 امتیاز و تفاضل 8- جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

گفتنی است، تیم معدن انگوران زنجان در هفته سوم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های کشور، به مصاف تیم نفت تهران خواهد رفت./س

برچسب ها: ووشو ، دوم ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.