قائم مقام وزیر و رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: با همکاری جهاد دانشگاهی، مرکز ناباروری و سلولهای بنیادی در استان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان، سیدعلی جعفری ایوری اظهار داشت : نواختن زنگ استاندارد، پیاده روی و حضور در مزار شهدای گمنام همراه با قرائت زیارت عاشورا، پیاده روی کودکان مهد در روز جهانی کودک، بازدید از سرای سالمندان در روز جهانی سالمندان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و همایش روز جهانی استاندارد از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

وی شعار روز جهانی استاندارد 2012 میلادی را ضایعات کمتر ، نتایج بهتر ،افزایش کارآیی با استانداردها عنوان کرد.

مسؤل واحد مشاوره، آموزش و ترویج، در ادامه روزشمارهای هفته استاندارد را، استاندارد کودک و ایمنی؛ استاندارد و خدمات؛ استاندارد و محیط زیست؛ استاندارد و کاهش اثرات بلایای طبیعی؛ استاندارد و اقتصاد مقاومتی؛ استاندارد تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، عنوان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر عبدالله عباسی افز ود: در همین راستا روز گذشته جلسه ای با حضور استاندار گلستان، معاون استاندار، رییس دانشگاه علوم پزشکی، مدیر جهاد دانشگاهی و مدیرکل بودجه استانداری در دفتر استاندار برگزار شد.

وی نتایج جلسه را رضایت بخش بیان کرد و اظهار امیدواری کرد هرچه زودتر این مرکز در استان راه اندازی شود تا مردم از خدمات آن بهره مند شوند.

وی افزود: با راه اندازی این مرکز بیماران دیگر نیازمند سفر به استانهای دیگر برای بهره مندی از این خدمات را ندارند

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان محورهای عمده این جلسه را بحث درخصوص مکان راه اندازی این مرکز، صدور مجوزهای لازم، بررسی راهکارهای تأمین اعتبار و تامین نیروی انسانی متخصص عنوان کرد./س

برچسب ها: مرکز ، ناباروری ، گلستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.