عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: آستان قدس رضوی يكي از بزرگ‌ترين نهادهاي فرهنگي و مذهبی در دنياي اسلام و كانون جوشان نشر فرهنگ و معارف اهل‌بيت عصمت و طهارت(ع) به ویژ سیره رضوی است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، سیدهادی حسینی در حاشیه بازدید از مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی اظهار داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و با مدیریت موفق اسلامی و تفکر و اندیشه ولایی حاکم بر آستان قدس رضوی، شاهد گسترش و ترویج معارف اهل بیت(ع) به ویژه سیره رضوی در سراسر جهان اسلام هستیم.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان كرد: به روز بودن و استفاده از شیوه‌های تبلیغ و ترویج معارف دینی لازمه شرایط فعلی دنیا است و خوشبختانه آستان قدس رضوی در گسترش اسلام ناب محمدی و سیره رضوی با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین موفق عمل کرده و خواستار گسترش بیش از پیش این فعالیت‌ها در سراسر دنیا هستیم.

وی با بيان اينكه برکت ایران اسلامی به وجود امام رضا(ع) است، افزود: هر چه حوزه فعالیت آستان قدس رضوی در سراسر کشور گسترده‌تر شود، عطر و بوی رضوی سراسر ایران را معطر خواهد کرد.

عضوکمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به معماری اسلامی و ایرانی بناهای اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی تصریح کرد: امروز با مديريت آيت‌الله واعظ طبسي، تولیت آستان قدس رضوی، حرم مطهر حضرت رضا(ع) با برنامه‌ریزی‌هایی که در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اطلاع‌رسانی، خدماتی، رفاهی داشته، آمادگی کامل را برای میزبانی از 25 میلیون زائر از سراسر دنیا دارد.

حسینی، سند چشم‌انداز آستان قدس رضوی را يكي از بهترين‌ سندهاي علمي‌ کشور عنوان کرد و افزود: این سند كه با پشتوانه كار علمي و فرهنگي تنظيم شده است، به عنوان يكي از سندهاي پرافتخار جمهوري اسلامي‌ مطرح است.


برچسب ها: عضو ، هیئت ، رئیسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.