در دیدار رده بندی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا امروز ملی پوشان کشورمان موفق به شکست 3 بر صفر تیم ملی هندوستان شدند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ جوتیش سرمربی تیم ملی والیبال جوان هندوسان در نشست خبری پس از پایان این مسابقه اظهارداشت: من از شاگردانم توقع یک بازی خوب منطقی را داشتم اما آنها انگارهنوز در حال و هوای شکست دیدار روز گذشته و نرسیدن به مرحله فینال این دوره از مسابقات بودند.
وی گفت: شاگردانم امروز مقابل تیم ملی ایران بسیار آرام وآماتور ظاهرشدند، تیم ما دچار ناهماهنگی بود، این امر در حالی بود که بازیکنان ایرانی بسار با انگیزه و قدرتمند ظاهر شدند و نتیجه را به نفع خود به پایان رساندند.
سر مربی تیم ملی والیبال هندوستان خاطر نشان کرد: سطح کیفی این دوره ازمسابقات بسیار بالا بود. تعداد بازیهای ملی شاگردانم کم و این امر درتجربه آنها هم نقش قابل توجهی داشت. فدراسیون والیبال هندوستان در حال انجام رایزنیهای مناسب برای جذب حامی مالی قدرتمند است. من از مقامی که در این بازیها کسب کردیم راضی نیستم و با خوشحالی ارومیه را ترک نمیکنم.
در ادامه این نشست فرهاد نفرزداه سرمربی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان اظهارداشت: از نظر من این مقام در سطح آسیا در حد کسب عنوان قهرمانی بود.مشکل اساسی ما در این مسابقات روی سرویس، پاسور، دریافت و حمله بود که قول میدهم تا زمان برگزاری رقابت ها جوانان جهان این مشکلات برطرف شده ودر ترکیه به عنوان خوبی دست پیدا کنیم.
وی تصریح کرد: ما پیش از حضور در این مسابقات با تیم ملی جوانان اسپانیابازی داشتیم آنها در سال گذشته در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان به مقامنایب قهرمانی رسیده بودند ولی ما از 4 بازی انجام شده در 3 دیدار موفق به شکست آنها شدیم. تیم ملی اسپانیا یک هفته پس از انجام مسابقات تدارکاتی با تیم ایران در پیکارهای قهرمانی جوانان قاره اروپا شرکت کرده و دردیدار فینال پس از شکست مقابل تیم ملی ایتالیا به عنوان نایب قهرمان قاره سبز نایل شد.
پس از بازگشت از اسپانیا در ارومیه 3 بازی مقابل تیم ملی جوانان برزیل انجام دادیم این تیم در پیکارهای نوجوانان جهان موفق به شکست تیم ایران شده بود. اگر در حال حاضر مسابقات جوانان جهان برگزار شودبه طور قطع تیمهای اسپانیا و برزیل در جرگه 4 تیم برتر جهان قرار خواهندگرفت.
نفرزاده تصریح کرد: من این تیم را برای رسیدن به مقام های برتر مسابقات قهرمانی جوانان جهان آماده میکنم، به طور قطع بعد از این پیکارها والیبالیست های زیادی در خدمت تیم ملی بزرگسالان قرار خواهند گرفت. ما اگردر بازی روز گذشته مقابل تیم ملی والیبال چین یک توپ را در زمین حریف تبدیل به پوئن میکردیم به طور قطع امروز در برابر ژاپن به میدان میرفتیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا به کار سرمربیگری در تیم ملی جوانان ادامه خواهید داد؟ گفت: علاقه زیادی به ادامه همکاری با این تیم دارم اما این موضوع بستگی به نظر رئیس فدراسیون والیببال دارد.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به آنکه اکثر این بازیکنان باید از این پس در مسابقات لیگ برتر والیبال حاضر شوند ما مجبوریم تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان از روزهای ابتدایی سال آینده تمرینات آماده سازی راآ غاز خواهیم کرد. ما در ترکیب این تیم نیاز به 2 الی 3 تغییر داریم.
نفرزداه در پاسخ به این سوال که چرا فاصله فنی میان بازیکنان نیمکت نشینو فیکس زیاد است؟ گفت: در ترکیب کنونی تیم ملی جوانان ایران بسیاری ازبازیکنان برای نخستین بار حضور در مسابقات رسمی را تجربه میکنند. به طورقطع در طول اردوهای آینده با برگزاری بازیهای تدارکاتی در طول اردوهای آماده سازی این مشکا را برطرف کرده تا بتوانیم مقابل حریفان به راحتی دستبه تعویضات گوناگون بزنیم./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار