یک مقام فلسطینی تصریح کرد آمریکا باید از تشکیل کشور مستقل فلسطینی به علت منافع خودش حمایت کند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، عبدالله عبدالله از مقامات فتح در این باره گفت: رژیم اسرائیل رژیم آپارتایدی است که پایه و اساس آن اشغالگری است. اسرائیل در درون با مشکلات جدی مواجه است.

جامعه مدنی در اسرائیل در حال ضعیف شدن است. سیاستهایی که دولت اسرائیل دنبال می کند چالش آفرین است. بسیاری از یهودیان نگران آینده اسرائیل هستند.

دولت اسرائیل با تبلیغاتش به شست و شوی مغزی مردم مبادرت می کند و همین مسئله سبب رشد جریانهای افراطی در داخل اسرائیل می شود. باتوجه به اینکه اسرائیل ذاتا متجاوز اشغالگر است ، تقویت این نگرشهای افراطی سبب تشدید مسائل در داخل اسرائیل می شود. سران اسرائیل به شدت نگران این مسئله هستند.

اسرائیل نه تنها درباره فلسطینی ها و کشورهای همسایه سیاستهای اشتباه را دنبال می کند بلکه در داخل اسرائیل نیز اشتباه بودن همین سیاستها کاملا مشهود است.

حمایتهای آمریکا از اسرائیل اشتباه است. ائتلاف آمریکا با اسرائیل به ضرر آمریکا تمام شده و سبب شده است جایگاه آن در جهان تنزل پیدا کند. تنها راه حل مناقشه فلسطین ، تشکیل کشور مستقل در منطقه است. تشکیل چنین کشور مستقل فلسطینی در جهت منافع آمریکا نیز در منطقه قرار دارد زیرا سبب می شود صلح و ثبات در این منطقه ایجاد شود.
برچسب ها: آمریکا ، فلسطین ، منافع ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار