بر اساس ارزیابی های صورت گرفته از سوی سامانه نظارت همگانی شهرداری تهران ، سطح کیفی رسیدگی به در خواست ها و پیامهای شهروندان و همچنین میزان رضایت مندی شهروندان منطقه 3 در سال جاری افزایش یافته است .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 3، جمال الدین  نظری مسئول سامانه 1888 منطقه با اعلام این مطلب گفت : این منطقه با کسب 8/92 امتیاز در میان مناطق هم گروه خود در وضعیت عالی قرار دارد .
نظری با اشاره به ارزیابی های صورت گرفته، ارتقای سطح کیفی به پیام ها ، اقدامات خوب و موثر فرهنگی و اجتماعی در راستای تعمیق فرهنگ نظارت همگانی ، کاهش 9 درصدی میزان انتقاد و شکایت و به تبع ان افزایش رضایتمندی ها و کاهش برخی مصادیق گلایمندی را از مهمترین نقاط قوت عملکرد این سامانه در منطقه 3 عنوان کرد.
مسئول سامانه 1888 منطقه  در ادامه به آمار پیام های مردمی در این سامانه اشاره کرد و افزود: طی 4 ماهه سال جاری در مجموع تعداد یکهزار  و 255 پیام از منطقه 3 در این سامانه به ثبت رسیده است نظافت معابر ، نظارت بر هزینه های حمل و نقل عمومی ، نظارت بر عملکرد پیمانکارن ، رفع سد معبر ، کمبود وسایل حمل و نقل عمومی از مهمترین مصادیق گلایمندی شهروندان بوده است .
وی با تاکید بر اینکه در سال جاری شاهد رشد  تعداد پیام های ارسالی به این سامانه نسبت به سالهای گذشته بودیم که البته این امر دلیل بر نارضایتی و افزایش شکایت نیست تصریح کرد: این موضوع حکایت از افزایش انتظارات شهروندان و آشنایی با حقوق خود دارد ضمن اینکه توجه و رسیدگی به درخواست های آنان باعث شده میزان اعتماد آنها به این سامانه افزایش یابد و بر تعداد پیام ها نیز افزوده شود./ف
برچسب ها: شهرداری ، تهران ، شهروندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار