استاندار خراسان جنوبی پروژه فولاد قاین را یکی از هفت طرح بزرگ اقتصادی دولت در کشور دانست و گفت: این طرح تاکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بیرجند؛ قهرمان رشید در بازدید از پروژه فولاد قاین اظهارداشت: این پروژه با میانگین پیشرفت 50درصد از حیث پیشرفت فیزیکی رتبه اول را در بین هفت طرح اقتصادی کشور در زمینه فولاد دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون اقدامات بسیار خوبی در جهت راه اندازی این طرح بزرگ صنعتی انجام شده است، افزود: امید است در 3 ماهه اول سال آینده شاهد افتتاح فاز اول این مجموعه باشیم.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه برای سه هزار نفر به صورت مستقیم و برای 20 هزار نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد، ادامه داد: ظرفیت سالانه این پروژه یک میلیون تن فولاد در سال است.

استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: اعتبار مورد نیاز برای بهره برداری از این پروژه 400 میلیون تومان است که تاکنون 200 میلیون تومان آن تامین وهزینه شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون اقدامات خوبی در زمینه حمایت از تولیدات استانی انجام گرفته است، گفت: استفاده از تولیدات درون استانی به عنوان یک اولویت اقتصادی به منظور حمایت از تولید کنندگان درون استانی به دستگاه های اجرایی، سازمان ها و نهادها ابلاغ شده است و مدیران و مسئولان مربوطه در این زمینه ارزیابی خواهند شد.

رشید با اشاره به اینکه مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان قاینات مورد بررسی قرار گرفته، افزود: تصمیمات خوبی در زمینه رفع مشکلات این واحد ها اتخاذ شد همچنین مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در سایر شهرستان های استان نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

پروژه آبرسانی به منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهرقاینی به بهره برداری رسید

به مناسبت هفته میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری پروژه آبرسانی به منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر قاینی با اعتباری بالغ بر 317 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

نصب 2 عدد برج نوری،شبکه انتقال آب شرب به طول سه هزار و 500 متر مربع ، شبکه توزیع انتقال آب به طول هزار متر مربع، احداث دو باب مخزن به حجم 500 و 600 متر مکعب، نصب 15 حوضچه و احداث یک باب چاهک از مشخصات این پروژه است./س

برچسب ها: پروژه ، فولاد ، قاین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.