رییس بیمارستان شفایحیاییان از بی نیازی کشور از اعزام به خارج بیماران ستون فقرات خبر داد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران دکتر جعفری گفت: بیمارستان شفایحیاییان به عنوان یک بیمارستان تخصصی ارتوپدی تنها بیمارستان کشور است که تمام جراحی های این رشته اعم از جراحی زانو، ستون فقرات، لگن، شانه، و مفصل را با کیفیت قابل رقابت با مراکز معتبر خارجی انجام می دهد.

وی افزود: قیمت تمام شده یک عمل جراحی ستون فقرات برای بیماران ایرانی که به خارج اعزام می شدند 80 تا 100 هزار دلار بود، که این قیمت امروزه حتما بیشتر هم شده است، ولی هم اکنون تمام این اعمال در بیمارستان ما با قیمت های بسیار نازل تر انجام می شود و دگیر نیازی به اعزام این نوع بیماران به خارج نیست.

وی که در حاشیه مراسم افتتاح 9 اتاق عمل جدید و بازسازی شده این بیمارستان با حضور وزیر بهداشت سخن می گفت، افزود: به جز این اتاق های عمل در عرض چند سال گذشته پروژه های بسیار دیگری در بیمارستان شفایحیاییان افتتاح شده که شامل بخش های ام آر آی و سی تی اسکن، پزشکی هسته ای، سیستم جدید فاضلاب و بازسازی مرکز توانبخشی بوده است.

بیمارستان شفایحیاییان با تخصص ارتوپدی یکی از مراکز درمانی قدیمی و زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی تهران است که در پشت مجلس شواری اسلامی واقع در میدان بهارستان تهران قرار دارد./ع2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار