برنامه "در ساحت حضور" به تهيه كنندگي رضا قرباني، هر جمعه با پخش زنده نماز جمعه تهران از راديو تهران موج FM رديف 94 پخش مي شود.

احمد برمر، سردبير اين برنامه در گفتگو با خبرنگار بخش راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران؛ پيرامون اهميت آئين سياسي عبادي نماز جمعه در دين مبين اسلام گفت: اين نماز جمعه بود كه انقلاب اسلامي را  اينگونه حفظ كرده و اتحاد مردم را به منصه ظهور رسانده است بنابراين شبكه راديويي تهران هر جمعه به پخش مستقيم نماز جمعه كه نمايش وحدت و قدرت مسلمانان و ميعاد نمازگزاران مومن است به طور زنده از ساعت 11 تا 13:30 مي‌پردازد.



وي از نماز جمعه به  عنوان بزرگترين اجتماع سياسي عبادي هفتگي در جهان و رويدادي با شكوه و اقتدار منحصر به دين مبين اسلام ياد كرد و افزود: "در ساحت حضور" نه تنها اختصاص به خطبه هاي نماز جمعه، سخنراني‌ها و قرائت وصيت نامه شهدا داشته بلكه به پخش گزارش هاي مردمي از اهميت و جايگاه نماز جمعه و ارائه مطالبي در مورد اهميت روز جمعه خواهد پرداخت.
وي اظهار داشت: از ديگر بخش هاي اين برنامه مي‌توان به آيتم هايي در خصوص فضيلت انتظار و جايگاه امام ، پرسش و پاسخ پيرامون امام زمان (عج) و شبهات مطرح شده پيرامون غيبت، ظهور و مسائل بعد از ظهور امام زمان (عج) و ارائه مطالبي همچون توسلات و رهيافتگان به ساخت مقدس امام زمان (عج) و معرفي سايت هاي مهدوي اشاره داشت.
وي در مورد عوامل سازنده اين برنامه راديويي گفت: "رضا قرباني" به عنوان تهيه كننده ،‌"رضا خضرائي" گوينده، "محمدرضا محمدي" و "پويا پوركياني" از گزارشگران در اين برنامه همراه شنوندگان خواهند بود.
همچنين مخاطبان با ارسال پيام كوتاه به شماره 30000956-5 و يا با مراجعه به آدرس الكترونيكي RADIOTEHRAN@IRIB.IRمي‌توانند نظرات ، انتقادات و پيشنهادات خود را مطرح كنند./ص
برچسب ها: ساحت ، رادیو ، قرآن ، نمایش ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار