شهر دیترویت یکی از خطرناک ترین شهر های آمریکا به شمار می آید و از ابتدای سال جاری میلادی تا 23 سپتامبر امسال 287 مورد قتل در آن رخ داده است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، طی ماههای اخیر موضوع انحرافات اخلاقی در ارتش و پلیس امریکا به سوژه مهمی برای رسانه ها و افکار عمومی این کشور تبدیل شده است و در تازه ترین این افشاگری ها، رئیس پلیس شهر دیترویت آمریکا پس از برملا شدن روابط نامشروع با یکی از همکاران زن، با فشار افکار عمومی مجبور به استعفا شد.

ماجرا از آنجا آغاز شد که برخی رسانه ها خبر دادند رالف گادبی رئیس پلیس شهر دیترویت آمریکا با یکی از همکاران خود در نیروی پلیس این شهر به نام " آنجلیکا رابینسون " روابط نامشروع جنسی داشته است.

وکیل این زن در مورد این موضوع اینگونه توضیح داده که رئیس پلیس شهر یک " معتاد به روابط جنسی " است. رسانه ها می گویند که رئیس پلیس دیترویت آمریکا یک مرد متاهل است که به تازگی دادخواستی جهت طلاق برای دادگاه ارسال کرده است.


رالف گادبی

گادبی و رابینسون از کلیه سمت های خود در پلیس شهر دیترویت بر کنار شده و حتی آنجلیکا به دلیل این احتمال که ممکن است دست به خودکشی بزند تحت نظر روانپزشکان قرار گرفته است. البته این اولین مورد به این صورت در اداره پلیس دیترویت آمریکا نیست و رئیس پلیس قبلی این شهر نیز در سال 2010 به دلیل روابط پنهانی با یکی از افسران پلیس زن این شهر از کار اخراج شد.

شهر دیترویت یکی از خطرناک ترین شهر های آمریکا به شمار می آید و از ابتدای سال جاری میلادی تا 23 سپتامبر امسال 287 مورد قتل در آن رخ داده است که نسبت به آمار سال قبل 26 فقره افزایش داشته است. فعالیت باندهای موادمخدر و تبهکار، یکی از نگرانی های مهم مردم این شهر محسوب می شود که تاکنون برطرف نشده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار