مديركل تشكل‌هاي اسلامي سياسي دانشگاه آزاد در تجمع اعتراضي دانشجويان، اساتيد و كاركنان دانشگاه آزاد ايلام گفت:‌ امروز جنبش دانشجويي دانشگاه آزاد از زبده‌ترين و فني‌ترين دانشجويان عرصه جنگ سايبري بهره‌مند است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، تجمع اعتراضي دانشجويان، اساتيد و كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي واحد ايلام به مناسبت هتك حرمت پيامبر مكرم اسلام (ص) در محوطه اين  دانشگاه برگزار شد.

مجتبي اكبري مديركل تشكل‌هاي اسلامي سياسي دانشگاه آزاد در اين تجمع اظهار داشت: در پاسخ به نتانياهوي فاسد اعلام مي‌كنيم كه به دستور امام خامنه‌اي، جنبش دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي با يك حمله سايبري، اسرائيل را زمين‌گير مي‌كند و جنبش دانشجويي ايران به تنهايي كافي است تا اين رژيم را از روي زمين محو كند.

وي افزود: امروز جنبش دانشجويي دانشگاه آزاد از زبده‌ترين و فني‌ترين دانشجويان عرصه جنگ سايبري بهره‌مند است كه به دليل مسائل امنيتي نمي‌توانيم جزئيات آن را اعلام كنيم.

اكبري تصريح كرد: امروز غرب و به خصوص آمريكا با چالش‌هاي بزرگ اقتصادي، سياسي، فرهنگي و فروپاشي بنيان‌هاي خانواده روبرو است و اگر اسرائيل وارد جنگ با ايران شود قطعاً آمريكا فروخواهد پاشيد.

مدير كل تشكل‌هاي اسلامي سياسي دانشگاه آزاد با اشاره به اينكه جوانان و دانشجويان بايد هوشيار باشند گفت:‌امروز شبكه‌هاي ماهواره‌اي با دورنمايي زيبا، دام‌هاي بزرگي براي جوانان ايراني پهن كرده‌اند، به طوري كه ساختمان مركزي شبكه من و تو متعلق به سرويس‌هاي جاسوسي انگليس MI6 و تحت مديريت بهائيان است، لذا همه گردانندگان اين شبكه بهائي هستند و كساني كه وارد اين شبكه مي‌شوند بايد دين خود را تغيير داده و تحت تدابير شديد امنيتي قرار‌گيرند.

وي با بيان اينكه سناريوي 11 سپتامبر توسط آمريكا و اسرائيل براي حمله به كشورهاي مسلمان طراحي شد، افزود:‌ تهديدات نتانياهو عليه ايران نيز در همين راستا است به طوري كه 3 ماه پيش اين موجود فاسد، بحث‌هايي درباره حمله به ايران مطرح كرد تا واكنش جامعه جهاني و مسلمانان را بسنجد اما اين موضوع با واكنش منفي جامعه جهاني و مسلمانان روبرو شد.

اكبري اظهار داشت: سناريوي ساخت فيلم توهين‌آميز به پيامبر گرامي اسلام(ص) در همين راستا توسط آمريكا و اسرائيل طراحي شده اما واكنش جامعه جهاني و به خصوص مسلمانان، چنان كوبنده بود كه تاكنون در دفاع از حريم رسول‌الله(ص) بيش از 100 شهيد در سراسر جهان تقديم شده است.

مديركل تشكل‌هاي اسلامي سياسي دانشگاه آزاد تصريح كرد: با ورود رهبر معظم انقلاب و موضع‌گيري داهيانه ايشان در خصوص هتك حرمت پيامبر اكرم (ص) تظاهرات مردمي در اروپا، آمريكا و كشورهاي اسلامي شكل گرفت و امروز سردمداران آمريكا و رژيم جعلي صهيونيستي فهميده‌اند كه در مقابل چه كساني قرار گرفته‌اند.

وي با اشاره به اينكه در اجلاس جنبش عدم تعهد، رهبرمعظم انقلاب در ديدار با دبير كل سازمان ملل، با شجاعت كامل  نمودار صهيونيستي اين سازمان را زير سوال بردند، گفت: ‌بان‌كي‌مون فقط صحبت‌هاي معظم‌له را يادداشت مي‌كرد و منفعل شده بود لذا همين موضوع براي ايران اسلامي و مسلمانان جهان كافي است كه رهبري شجاع و مقتدر، مواضع همه آزادگان جهان را اعلام مي‌كنند.

اكبري با اشاره به تاكيدات رهبر معظم انقلاب درباره اسلامي شدن دانشگاه‌ها افزود:همانطور كه ايشان فرمودند دغدغه اصلي، موضوع فرهنگ است و دانشگاه آزاد نيز بايد بنابر منويات مقام معظم رهبري، دغدغه فرهنگي داشته باشد، لذا ما به دنبال دانشگاه اسلامي هستيم كه تنها با رفتار اسلامي، حجاب و عفاف اسلامي، تحقيق و پژوهش اسلامي و جهاد و فناوري اسلامي بدست مي‌آيد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: اکبری ، تجمع ، ایلام ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار