خروش همگانی و یکپارچه مسلمانان در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی و انزجار پیروان ادیان گوناگون نشان‌داده که استکبار و صهیونیسم به حکم حماقت ذاتی‌اش همچنان در محاسبات ناقص و علیل خود راه را اشتباه می‌پیماید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،‌ تشکل‌های دانشجویی و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ایلام امروز در تجمع اعتراض آميزي نسبت به عاملان ساخت فيلم موهن و هتک حرمت به مقدسات اسلامي اعلام انزجار کردند.

براساس اين گزارش دانشجويان در پايان اين تجمع بيانيه‌اي صادر کردند که متن آن را در زير مي‌خوانيد:

مدتی است کام مسلمانان و اهل ایمان و آزادی‌خواهان جهان از هتک حرمت ظالمانه صهیونیسم جهانی در توهین یه ساحت مقدس نبوت و رسالت و خاتم انبیاء محمد  مصطفی (ص) آکنده از درد و غم است، اهانتی بی‌نظیر که بر خاسته از مغزهای الکلی و افکار آلوده و شیطانی مستکبران و اذناب آنان است. این حرکت برنامه‌ریزی شده دشمن ، حلقه‌ای از زنجیره شوم اسلام هراسی و اسلام ستیزی اوست که  پس از اوج گیری بیداری اسلامی درصد ایجاد فتنه در کشورهای اسلامی و میان پیروان ادیان  الهی است.

خروش همگانی و یکپارچه مسلمانان در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی و انزجار پیروان ادیان گوناگون نشان‌داده که استکبار و صهیونیسم به حکم حماقت ذاتی‌اش همچنان در محاسبات ناقص و علیل خود راه را اشتباه می‌پیماید. اینک پس از گذشت نزدیک به سه هفته از حضور میلیونی ملت‌های مسلمان  در جهان و ایران اسلامی، ما تجمع کنندگان در این همایش با شکوه که  افتخار شاگردی مکتب قرآن و اهل بیت (ع) راذسرمایه دنیا و آخرت خود می‌دانیم و با قلب‌های مالامال از عشق به پیامبر مهربانی و عدالت و اهل بیت عصمت و طهارتش و با تعظیم به پیشگاه مقدس قرآن کریم و پیامبر  رحمت و همه انبیای الهی مواضع و خواسته‌های خود را اعلام می داریم:

1 ـ همانگونه که رهبر حکیم و ژرف اندیش انقلاب اسلامی فرموده‌اند متهم اصلی در این واقعه شیطانی، آمریکا و رژیم صهیونستی هستند از این رو بایسته است همه ملت‌های مسلمان به ویژه علمای جهان اسلام با شناخت دقیق توطئه‌های دشمن باز خواست و محاکمه عاملان اصلی این خیانت بزرگ را خواستار شوند و از محاکم بین‌المللی اشد مجازات متناسب با شدت جرم مرتکب شده را درخواست کنند.

2 ـ از نگاه مسلمانان و علمای شیعه و سنی همه انبیای الهی و کتب  الهی و کتب آسمانی مقدس و محترم بوده و هر گونه اهانت به ساحت نورانی ايشان محکوم و مطرود است. از این رو سازمان ملل و شورای امنیت  باید با تصویب طرح و قطعنامه‌ای با ضمانت اجرایی لازم از هر گونه اقدام و برنامه در جهت جریحه دار کردن احساسات پیروان ادیان الهی ، جلوگیری کنند.

3 ـ سازمان همکاری‌های اسلامی و برخی سران کشورها با سکوت معنادار خود شائبه همراهی یا ترس از استکبار را دامن زده‌اند، بر علمای اسلام در حوزه‌های علمیه جهان اسلام  است که از سران کشورهای خود تشکیل فوری اجلاس سران کشورهای اسلامی را برای جلوگیری از تکرار این حوادث شوم خواستار شوند و با جدیت آن را پیگیری نمایند.

4 ـ ما شرکت کنندگان در این تجمع بزرگ از دولت محترم جمهوری اسلامی و رئیس محترم جمهور بعنوان رئیس جنبش غیر متعهد ها می‌خواهیم با استفاده از ظرفیت راهبردی این جنبش اقدامات و زمینه‌های لازم را برای برخورد و مواجهه اسلام با این توطئه‌های شیطانی فراهم سازند و اقدامات عملی و بازدارنده را در این مسیر مقدس به اجرا گذارند.

5 ـ اینگونه حووادث انجرافی موجب آن نخواهد شد که امت مسلمان  دشمن اصلی خود صهیونیسم و آمریکا و توطئه های پنهان و پیدای آنها را فراموش کنند. از این رو با تمام توان خواستار تقویت مقاومت و بیداری اسلامی تا نابودی و محو کامل رژیم جعلی و دروغین صهیونیستی و تشکیل دولت فراگیر فلسطینی به مرکزیت بیت المقدس هستیم و از مبارزه همه جانبه سیاسی ، فرهنگی و اقتصادی با شیطان بزرگ ذره ای عقب نشینی نخواهیم کرد.

6 ـ ما شرکت کنندگان در این تجمع بزرگ به مقتضای بیانات راهگشای مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران حج مبنی بر تداوم حرکت توفنده و خروشان امت اسلامی از دیگر دانشگاههای شهرستان‌ها و استان‌ها و همه کشورهای اسلامی می‌خواهیم تا سلسله تجمعات اعتراضی خود را تداوم بخشند و وظیفه الهی و اسلامی خود را در این راه مقدس به انجام رسانند. بدان امید که پرچم مقدس حاکمیت اسلام ناب محمدی و قرآن کریم به پرچمداری ایران اسلامی و انقلابب به دست با برکت موعودامم و حجت خدا در روی زمین مهدی موعود ( عج ) بر پا شود و دشمنان اسلام و قرآن به سزای توطئه ها و جنایات خود برسند و بشریت حیات طیبه را تحت حاکمیت عدالت و عبودیت محقق سازد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار