میت رامنی و باراک اوباما در آستانه برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری 2012، به مدت 90 دقیقه برای نخستین بار در مقابل دیدگان بیش از 60 میلیون آمریکایی به مناظره چهره به چهره با یکدیگر می‌پردازند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از نامه نیوز ، رویترز در گزارشی نوشت: «میت رامنی» از سوی جبهه جمهوری‌خواهان تحت فشار بسیاری برای ارائه عملکرد مناسب در نخستین مناظره چهره به چهره با نامزد دموکرات‌ها و رئیس‌جمهور کنونی آمریکا است.

رقابت برای راه‌یابی به کاخ سفید آمریکا امروز –چهارشنبه- با هدف تغییر نظر بیش از 60 میلیون نفر از شهروندان آمریکایی به اوج خود می‌رسد.

نخستین مناظره چهره به چهره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از آنجایی از حساسیت بسیاری برخوردار است که هرگونه اشتباهی از سوی هریک از نامزدها می‌تواند به شدت بر کمپین تبیلغاتی آنها، پنج هفته مانده به انتخابات ریاست‌جمهوی به شدت سایه افکند.

با نگاهی به نتایج آخرین نظرسنجی‌های صورت گرفته می‌توان دریافت که رامنی برای پیشتازی در انتخابات به پیروزی در این مناظره بیش از اوباما نیاز دارد.

این مناظره قرار است در دانشگاه «دنور» آمریکا برگزار شود و نخستین مناظره از سری سه مناظره میان دو نامزد جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها است که قرار است طی چهار هفته آینده برگزار شوند.

اخیرا کمپین جمهور‌ی‌خواهان پس از انتشار ویدئویی از حضور رامنی در جمع هوادارنش و سخنان جنجال‌برانگیز وی در این نشست با چالش‌های بسیاری مواجه شده است.

وی در این فیلم گفت که هوادارن باراک اوباما را تنها 47 درصد از مردم آمریکا تشکیل می‌دهند که به دولت وابسته هستند.

رامنی همچنین گاف‌های بسیاری طی دوران برنامه‌های تبلیغاتیش داشته که به تخریب وجه این فرماندار پیشین ایالت ماساچوست آمریکا منجر شده است و وی تلاش می‌کند در مناظره امشب به ارائه تصویر دیگری از خود بپردازد.

رامنی همچنین در مناظره امشب باید سیاست‌های مختلف رئیس‌جمهور کنونی آمریکا را نیز به چالش بکشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار