رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل گفت: میزان قاچاق کالا و ارز از گمرکات و مناطق مرزی استان اردبیل با کاهش چشمگیر مواجه است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ موسی عالیزاده امروز در نشست تخصصی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اردبیل افزود: هفته نیروی انتَظامی را به حافظان جان و مال و ناموس تبریک گفته و امیدواریم مجاهدت نیروی انتظامی به برقراری آرامش و امنیت بیشتر کمک کند.

وی با اشاره به فعالیت کمیته مبارزه با کالای قاچاق در پلیس آگاهی استان اردبیل گفت: یکی از وظایف پلیس آگاهی مبارزه بی‌امان با پدیده قاچاق کالا و ارز است به طوری که یقین داریم اگر در این زمینه ورود مقتدرانه نداشته باشیم ممکن است شالوده اقتصاد و حرکت‌های موفقیت‌آمیز در حوزه اقتصادی ناکام بماند.

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل همچنین به سیاست‌گذاری کشور در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ابلاغ این سیاست‌ها به نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی موظف است طبق بخش‌نامه و دستور‌العمل‌ها سیاست‌ راهبردی در برطرف کردن این مشکل را به کارگیری کند به طوری که ما با تمام توان سعی داریم آرامش روانی جامعه را با کاهش بحث قاچاق کالا و ارز برقرار کنیم.

عالیزاده گفت: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی وظیفه ما در جبهه تولید داخلی و مبارزه با قاچاقچیان، حساس و سنگین است.

وی افزود: ما با داشتن بازارچه مرزی و گمرکات مراقبت‌های لازم را انجام می‌دهیم تا از مبادی غیر رسمی کالایی وارد کشور نشود./ع

 

برچسب ها: اردبیل ، قاچاق ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.