معاون سیاسی ، امنیتی استاندار اردبیل گفت : روزانه دو هزار مسافر از جمهوری آذربایجان از گمرك بیله سوار وارد استان اردبیل می شوند كه 80 درصد آنها با هدف استفاده از امكانات درمانی به كشورمان سفر می كنند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ عباس دست باز دیروز در بازدید از مركز درمان ناباروری قفقاز وابسته به جهاد دانشگاهی استان اردبیل افزود: از این تعداد مسافر آذری تنها 20 درصد امكان استفاده از امكانات درمانی استان اردبیل را می یابند و بقیه به دیگر استان های كشور رهسپار می شوند .

وی با اشاره به اهمیت بحث توریسم درمانی گفت : بی شك مراكزی چون مركز درمان ناباروی قفقاز می تواند در گسترش توریسم درمانی در استان اردبیل نقش موثری داشته باشد .

دست باز افزود : افتتاح مركزی به نام قفقاز با امكانات بروز در اردبیل كه پذیرای بیمارانی از استان های مختلف و خارج از كشور است ،نشاندهنده توانایی بالای استان در زمینه پزشكی و سلامت می باشد .

معاون سیاسی ، امنیتی استاندار اردبیل گفت: دولت خدمتگزار با حمایت از فعالیت های مختلف در زمینه های بهداشت و درمان ، اجتماعی ، فرهنگی ، آموزش و پژوهشی در جهت تحقق شعار عدالت گستری گام برمی دارد و حمایت از مركز ناباروری قفقاز می تواند در تحقق عدالت در استان اردبیل كمك موثری باشد .

وی با اشاره به توطئه دشمنان علیه مردم ایران افزود : مقابله با رشد و اقتدار علمی دانشمندان ایرانی یكی از نقشه های اصلی استكبار است اما خوشبختانه با وجود نهادهایی چون جهاد دانشگاهی و پژوهشگاه رویان در تحقق این امر با ناكامی مواجه شده اند./ع

برچسب ها: اردبیل ، ورود ، گردشگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.