معاون فنی و عمرانی منطقه 4 از ایجاد چند اتصال در مجموعه های بزرگراهی خبر داد و گفت: در سال جاری بزرگراه باقری از استقلال به بابایی متصل خواهد شد.

بهمن محبوبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: این محور شمالی جنوبی ما بین بزرگراه بسیج تا بابایی قرار گرفته و دسترسی به میدان سپاه را تسهیل می کند.

معاون فنی و عمرانی منطقه 14 ادامه داد: احداث راستگرد صیاد شیرازی به زین الدین شرق، پروژه ی دیگری است که کار سنگینی نبوده اما اثرات خوبی به همراه دارد.

محبوبی در ادامه از احداث تقاطع جاده تلو خبر داد و گفت: خودروهایی که به سمت لواسان رفته و از مسیری غیر از استاندارد و همراه با خودروهای سنگین عبور می کردند، با افتتاح این بخش، طی مسیر استاندارد همراه با امکاناتی چون پمپ گاز و بنزین خواهند داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه 5 کیلومتر باقی مانده از بزرگراه شهید زین الدین مورد بهره برداری قرار گرفت، اظهار داشت: با احتساب دسترسی و کندروها و تندروها، 15 کیلومتر کار به انجام رسیده است و بهره برداری از کل این بزرگراه که 5/7 کیلومتر آن سال گذشته افتتاح شد، محله هایی چون حکیمیه را از نیمه بن بست بودن خارج کرده است.

در ادامه حسن کریمیان شهردار منطقه 4 در خصوص بزرگراه شهید خرازی اضافه کرد: طول این مسیر 7 کیلومتر است که با احتساب دسترسی ها و کندروها و تندروها در مجموع 20 کیلومتر کار عمرانی انجام شده است.

کریمیان تاکید کرد: به دلیل قرار داشتن دکل های برق فشار قوی در جنب این پروژه، این بزرگراه در 4 محور منفک احداث شد، پل احداث شده بر روی رودخانه وردآورد 7 دستگاه پل است که ظاهرا یک دستگاه پل دیده می شود.

وی خاطر نشان کرد: عبور از کانال آب خام تهران در احداث این بزرگراه کار حساسی بوده چرا که اگر آسیب می دید، آب انتقالی از کرج و سد امیرکبیر به تهران قطع می شد./ز

برچسب ها: تقاطع ، بنزین ، لواسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار