رئيس جمهور گفت:‌ دور جديد سفرهاي استاني بعد از سفر مقام معظم رهبري به خراسان شمالي آغاز مي‌شود.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، محمود احمدي نژاد در حاشيه نشست خبري خود با رسانه‌هاي داخلي و خارجي در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره دور جديد سفرهاي استاني‌اش گفت: بعد از سفر مقام معظم رهبري دور جديد سفرهاي استاني را آغاز خواهيم كرد.

وي در پاسخ به اين سوال كه كدام استان مقصد جديد رئيس جمهور براي سفرهاي استاني خواهد بود ،اظهار داشت:‌ هيات دولت در جلسه‌اي در اين خصوص تصمميم مي‌گيرد، ولي آنچه كه مشخص شده بعد از سفر مقام معظم رهبري به خراسان شمالي سفرهاي خود را آغاز خواهيم كرد.

رئيس جمهور در پاسخ به سوالي در خصوص تغيير و تحولات صورت گرفته در دانشگاه آزاد و آثار آن در مديريت اين نهاد آموزش اظهار داشت: تغييرات دانشگاه آزاد شخصي نبوده و ما هيچ وقت سعي نخواهيم كرد كه حقوق اين دانشگاه را پايمال كنيم.

وي ادامه داد: تلاش ما در جهت اصلاح اين دانشگاه بوده و تغييرات به عمل آمده در اين زمينه نيز در اين راستا بوده است.

احمدي‌نژاد همچنين در خصوص عضويت جاسبي در شوراي اسلامي كردن دانشگاه‌ها گفت:‌ ما نمي‌توانيم مديران لايق را به راحتي كنار بگذاريم.

رئيس‌جمهور در خصوص تغيير و تحولات احتمالي در وزارت كشور نيز گفت: اگر هر مديري بخواهد با دولت هماهنگ نباشد تغييراتي را اعمال مي‌كنيم، چنانچه ما در سال گذشته نيز اين تغييرات را نشان داده‌ايم ولي در حال حاضر هيچ تصميمي براي ايجاد تغيير و تحولات در وزارت كشور نداريم.

انتهاي پيام/ش3

برچسب ها: جاسبی ، دانشگاه ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار