رئيس يکي از بانکهاي قطري بخشهايي از چگونگي حمايت گسترده مالي قطر از گروههاي تروريستي مسلح در سوريه را افشا کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازپايگاه خبري المنار ؛ رئيس يکي از شعبه‌هاي بانک دوحه در قطر با فرستادن نامه الکترونيکي به روزنامه الديار لبنان ، يک بمب خبري در رسانه ها منفجر کرده و در آن از حمايت گسترده قطر براي تأمين مالي گروههاي مسلح در سوريه پرده برداشته است .

به گفته اين مسئول بانکي قطري ، دوحه اين کار را از طريق چندين منبع و کانال و در چارچوب شبکه‌اي که در تعدادي از کشورها منتشر شده است انجام مي دهد و در اين کار از دربار قطر گرفته تا پارلمان لبنان دست دارند .

اين رئيس که خواست نامش فاش نشود با اسم اختصاري « ع.ط» در نامه اش نوشته تصميم گرفته است اين اطلاعات سري و بسيار دقيق را در اختيار الديار قراردهد.

وي در اين نامه افزوده است در يکي از شعبه هاي بانک دوحه متعلق به يکي از اعضاي خانواه حاکم بر قطر و نزديک به امير اين کشور کار مي کند. اين بانک به فهد بن جبر بن  محمد آل ثاني تعلق دارد.

مدير اين شعبه گفته است به خاطر ماهيت کارش به چگونگي حمايت مالي قطر از تروريسم در سوريه و شاخه موسوم به شاخه اسلامي ارتش آزاد سوريه پي برده است.

وي سپس چگونگي اين حمايت مالي را در اين نامه تشريح و  به اسامي شخصيتهاي مخالف سوري و لبناني  دخيل در اين کار اشاره کرده است.

برچسب ها: دوحه ، سوریه ، قطر ، تروریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار