رييس هيات دوچرخه‌سواري خراسان رضوي از برگزاري همايش بزرگ دوچرخه‎سواري در رکاب خورشيد به مناسبت هفته نيروي انتظامي خبر داد.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از  پايگاه خبري پليس، سرهنگ ابوالقاسم باروح  با اعلام اين خبر عنوان كرد: هيات دوچرخه‌سواري استان به مناسبت هفته ناجا، تصميم به برگزاري همايش دوچرخه‌سواري عمومي گرفت كه خوشبختانه با استقبال نيروي انتظامي اين بستر فراهم شد تا اين همايش ويژه آقايان 15 تا 65 سال 8 صبح روز 14 مهر ماه از ميدان شهدا تا ميدان جانباز برگزار شود.
وي تصريح كرد: بر اساس شعار و شعوري كه در جامعه حاكم است مملكتي كه بخواهد در عرصه‌هاي مختلف رشد كند، نيازمند مردان و زنان سالم است كه اين مهم در بستر ورزش محقق خواهد شد.
رييس هيات دوچرخه‌سواري خراسان رضوي افزود: يكي از ورزش‌هاي شاد و مفرح و قابل نياز جامعه رشته دوچرخه‌سواري است كه ماحصل آن داشتن جامعه‌اي پاك و عاري از آلودگي و همچنين كاستن مشكلات ترافيكي شهروندان خواهد بود و ترويج اين رشته به عنوان يك فرهنگ در جامعه ضروري به نظر مي‌رسد. وي در ادامه گفت: با توجه به حجم رفت و آمد مسافران و ساكنين مشهد و مشكلات ترافيكي اميدوارم به سمتي پيش رويم تا حداقل مردم مشهد براي ترددهاي خود از دوچرخه‌ استفاده کنند.
سرهنگ باروح عنوان کرد: طي جلساتي كه با سرهنگ خرسند، معاون تربيت و آموزش فرماندهي استان خراسان رضوي برگزار كرديم، تصميم به برگزاري اين همايش گرفته شد که از هيات همگاني نيز به دليل ضرورت همگاني شدن اين رشته دعوت به همكاري كرده‌ايم.
وي خاطرنشان کرد: پيش‌بيني هيات بر آن است كه بيش از 3000 نفر در اين همايش شركت كنند، هر چند كه با تمهيدات صورت گرفته توسط نيروي انتظامي حضور بيش از اين تعداد هم براي ما مشكل‌ساز نخواهد بود؛ در پايان همايش نيز در ميدان جانباز برنامه‌هايي براي افراد شرکت کننده تدارک ديده شده و در نهايت تعداد 80 دوچرخه به قيد قرعه به شرکت کنندگان اهداء خواهد شد./ف

برچسب ها: همایش ، دوچرخه ، خورشید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار