يک کارشناس سياست خارجي گفت: مجموعه اقدامات توهين آميز به ساحت مقدس پيامبر اکرم(ص) يک طرح سازمان يافته و توطئه‌اي وسيع عليه جهان اسلام بوده و آمريکا و غرب به دنبال شکاف بين مسلمانان هستند تا بتوانند مانع گسترش اسلام در کشورهاي اروپايي شوند.

امير محمدي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به اهانت مجدد به ساحت مقدس نبي اکرم(ص) در برخي کشورهاي اروپايي، گفت: تمامي اين موارد نشانگر اين بوده که يک پروژه عظيم اسلام هراسي از سوي آمريکا و غرب عليه جهان اسلام در حال شکل گرفتن است.

وي ادامه داد: بعد از ساخت فيلم و کاريکاتورهاي موهن به ساحت مقدس پيامبر گرامي اسلام(ص) در آمريکا، اکنون در نروژ اين اقدام توهين آميز تکرار شده است  بنابراين صحنه گردانان اين بازي سعي دارند جامعه اسلامي را با چنين اقداماتي به خشم آورده تا در پي آن  عليه  مسلمانان جبهه گيري کنند و از اين طريق مانع گسترش موج عظيم بيداري اسلامي در منطقه و جهان شوند.

اين کارشناس سياست خارجي در پايان خاطر نشان کرد: مجموعه اين اقدامات توهين آميز  يک طرح سازمان يافته و  توطئه‌اي وسيع عليه جهان اسلام بوده و آمريکا و غرب به دنبال شکاف بين مسلمانان هستند تا بتوانند مانع گسترش اسلام در کشورهاي اروپايي شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اسلام ، غرب ، اروپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار