مراسم تجلیل از مدال آوران کشورمان در رقابتهای المپیک 2012 لندن عصرروز گذشته(دوشنبه) در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، مراسم تجلیل از مدال آوران کشورمان در رقابتهای المپیک 2012 لندن عصرروز گذشته(دوشنبه) در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در این مراسم با تجلیل از عملکرد ورزشکاران ایران در مسابقات المپیک 2012 گفت: اقدام ورزشکاران ایرانی موجب تقویت و ارتقای روحیه ملی شد.

وی ادامه داد: لحظاتی که شما قهرمانان مشغول مبارزه سخت بودید حرکات شما در روح ایرانیان می دمید و آن ها همه شما را دعا می کردند.

رییس قوه مقننه گفت: همت ورزشکاران که همراه با دعای مردم باعث افتخارآفرینی بی‌نظیر در المپیک شد، علاوه بر تقویت روحیه ملی و افزایش منزلت ایران از چند نظر تاثیرگذار بوده است.

لاریجانی افزود: مسابقات قهرمانان ایران در مسابقات المپیک به حدی حساس بود که همه مردم حرکات قهرمانان را لحظه به لحظه رصد می کردند به همین دلیل دعاها و پشتیبانی ملت موجب شد شما قهرمانان دل ملت را شاد کنید.

رییس قوه مقننه با تاکید بر این که قهرمانی ورزشکاران ایران در المپیک از چند لحاظ اهمیت دارد گفت: در برهه فعلی با همت و پشتکار شما قهرمانان روحیه ملی کشورمان ارتقا پیدا کرد و همت شما باعث تقویت روحیه ملی شد.

لاریجانی با بیان این که قهرمانی ورزشکاران ایران در کارهای دیگر هم موثر است گفت: تاثیرگذاری قهرمانی ورزشکاران تنها در میدان ورزش نیست بلکه کار بزرگ و تاریخی شما موجب تقویت روحیه ملی شد.

وی با بیان این که اقدام ورزشکاران ایران نشان داد اگر جوانان ایران اسلامی همت کنند می توانند الگوهای برتر را در سطح جهان خلق کنند تصریح کرد: قطعا قهرمانی های شما باعث تلاش بیشتر جوانان در حوزه ورزش خواهد شد.

رییس مجلس شورای اسلامی همچنین تاسیس وزارت ورزش و جوانان را امری خوب و خیر عنوان کرد و اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان می تواند گام های خوبی را در حمایت از ورزشکاران و جوانان بردارد./آق
برچسب ها: المپیک ، لاریجانی ، تجلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار