نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي با محکوم کردن هتک حرمت پيامبر اعظم(ص) گفت: اقدامات ايادي استکبار نه تنها به شکست مي‌انجامد بلکه باعث وحدت بخشي ميان اديان الهي نيز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، محمد حسن ابوترابي فرد در جمع تجمع کنندگان دانشجويان دانشگاه تهران که به منظور محکوميت هتک حرمت پيامبر اعظم(ص9 گرد هم آمده بودند، با اشاره به اقدامات اخير دشمنان اسلام گفت: ايادي استکبار به دنبال تفرقه افکني ميان اديان الهي بودند اما اقدامات آن ها به شکست منجر شد و تنها وحدت مسلمانان جهان را به همراه داشت.

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به دسيسه دشمنان براي ايجاد، شکاف بين ملت‌هاي موحد جهان اظهار داشت: آنان با اين اقدامات خود ارائه چهره‌اي خشن و ستيزه جو از اسلام را در دستور کار خود داشتند.

وي اضافه کرد: بسياري از سياستمداران معتقدند که حادثه يازده سپتامبر نيز بر اساس تفکر اسلام هراسي در جهان صورت گرفته و در همين راستا اهانت به شخصيت پيامبر اعظم(ص) آن هم از سوي يک کشيش منزوي شده از سوي پاپ و با حمايت از رژيم در حال انزواي صهيونيستي، گامي در جهت ايجاد شکاف بين مسلمانان بود.

ابوترابي فرد تصريح کرد: آنان با ساخت اين فيلم براي ايجاد شکاف در بين مسلمانان به خصوص مصر تلاش داشتند چرا که مصري که ديروز متحد درجه يک رژيم صهيونيستي بود اکنون در سايه حرکت انقلابي پايگاه اسلامي ايران در مقابل زياده خواهي آمريکا و رويارويي با رژيم صهيونيستي ايستاده است.

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان کرد: اکنون در سايه انديشه امام(ره) و مقام معظم رهبري که انعکاس مکتب وحي و آرمان‌هاي پيامبر عظيم الشان اسلام است در لبنان نيز مقاومت اسلامي متشکل از آزادي خواهان و افراد آگاه اسلام گرا، مسيحي و مسلمان در کنار يکديگر فعاليت مي‌کنند و اين نتيجه جريان انقلاب اسلامي و تفکر برآمده از متکب وحي و آرمان‌هاي پيامبر است که نابودي آمريکا و رژيم صهيونيستي را به همراه خواهد داشت.

وي با اشاره به بي اثر بودن اقدامات ايادي استکبار در توهين به مقدسات گفت: اين اقدامات ايادي استکبار نه تنها به شکست مي‌انجامد، بلکه باعث وحدت اديان الهي در اقصي نقاط جهان خواهد شد.

ابوترابي فرد تصريح کرد: دانشگاه تهران به عنوان نماد دانشگاهيان کشور انزجار خود را نسبت به حرکت غير انساني و ضد اسلامي و ستيزه جويي با اسلام ناب محمدي اعلام کرده و ما در کنار صفوف به هم فشرده مسلمانان عالم در مقابل نظام سلطه جهان خواهيم ايستاد.

وي در پايان ضمن تشکر از نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري و ديگر تشکل‌هاي دانشجويي و اساتيد براي برگزاري اين تجمع  خاطرنشان کرد: اميدوارم در سايه پرچم اسلام، مسلمانان بتوانند راه خود را با عزت و اقتدار ادامه دهند.

انتهاي پيام/ش3
برچسب ها: دانشگاه ، ابوترابی ، رژیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار