استاندار كرمانشاه در جلسه شوراي عالي سلامت و امنيت غذايي استان گفت: طرح پزشك خانواده از بهترين طرح هاي پزشكي کشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه
مهندس سید دادوش هاشمی در سومين جلسه شوراي عالي سلامت و امنيت غذايي استان اظهار داشت: خدمات پزشكي و درماني در سطح كشور به بهترين نحو ممكن در حال انجام است و مردم جامعه به راحتي مي توانند بيماريهاي خود را مداوا کنند.

وي افزود:طرح پزشك خانواده از بهترين طرح هاي پزشكي در حال حاضر است كه در جامعه پزشكي كشور و استان شروع بكار كرده است.

هاشمی همچنين اعلام داشت: خوشبختانه از زمان اجراي طرح پزشك خانواده تاكنون تعداد 300هزار نفر در سطح استان مشاركت و ثبت نانم نموده اند كه انشاءالله با اجراي اين طرح اكثر مردم استان بتوانند با كمترين ميزان اقتصادي بيماري خود را درمان كنند.

استاندار كرمانشاه دربخش ديگري از سخنان خود با اشاره به عواقب خطرناك بيماري تب مالت‘خاطر نشان كرد:مسؤلين دامپزشكي استان بايستي با ترويج و اشاعه صحيح مبارزه با بيماري تب مالت بتوانند عواملي كه در تبيين بيماري مذكور ذخيل هستند به انحاء مختلفي آموزش و همچنين از طريق انيميشن هاي مختلف راه و مسير جلوگيري از بيماري را كنترل نمايند.

وي همچنين از صداو سيما خواست كه با عناوين مختلف راه هاي واگير اين بيماري را تشريح و در اختيار عموم مردم قرار دهند تا اينكه ريشه كني اين بيماري در سطح استان به نقطه صفر برسد.

استاندار كرمانشاه تاكيد كرد: استان كرمانشاه قطعا بايستي ظرف دوسال ديگر عاري از بيماري تب مالت شود.

در ادامه اين نشست مسؤلين دانشگاه علوم پزشكي استان به ارائه راهكار هاي منطقي وعلمي در راستاي تقويت زير ساخت هاي طرح پزشك خانواده پرداختند./س

برچسب ها: کرمانشاه ، پزشک ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.