مردم در آينده اي نزديك با پيش رفتن داستان و رخ دادن اتفاق هاي جذاب و جالب در "كلاه پهلوي" براي تماشاي آن در روزهاي جمعه لحظه شماري مي كنند.

رحمان حسيني بازيگر نقش "سلامت" در سريال "كلاه پهلوي" در گفتگو با خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران عنوان كرد: داستان "كلاه پهلوي" با دربرگيري واقعيت هاي تاريخي يك قصه حقيقي را مطرح مي‌كند و يكي از ويژگي هاي اين اثر نيز نقد تاريخ معاصر و به دنبال آن اطلاع مردم از رويدادهاي اين برهه زماني است.
وي ادامه داد: سيد ضياء الدين دري به دليل داشتن صداقت هيچ گاه دست به تحريف تاريخ نمي زند و منتقدان با انتقادهاي خود نسبت به محتواي تاريخي اين فيلم، آن هم با توجه به گذشتن فقط سه قسمت از آن قصاص قبل از جنايت كرده اند و قضاوت و نقد درباره‌ي اين مجموعه بسيار زود است.
بازيگر نقش "سلامت" عنوان كرد: سريال "كلاه پهلوي" با گذشتن فقط سه قسمت از آن قصاص قبل از جنايت كرده اند و قضاوت و نقد درباره اين مجموعه بسيار زود است.
بازيگر نقش "سلامت" عنوان كرد: سريال "كلاه پهلوي" با گذشت زمان و پيش رفتن داستان به دليل رخ دادن اتفاقات جالب و جذاب براي مردم دوست داشتني خواهد شد تا جايي كه در آينده اي نه چندان دور همه براي آمدن جمعه و ديدن اين سريال لحظه شماري خواهند كرد.
حسيني در خصوص نقش "سلامت" در "كلاه پهلوي" اظهار كرد: "سلامت" به عنوان فرماندار شهر سامان يك انسان سهل انگاري است كه به دلايل سياسي مقام او از فرماندار به شهردار تغيير پيدا مي كند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.