وجدان كاري دري و همچنين وسواس حرفه اي اش در قبال "كلاه پهلوي" تا رساندن او به مرز سكته از شدت هيجان و بي خوابي براي كار احترام مرا براي بازي برانگيخت.

قطب الدين صادقي بازيگر نقش "تقي زاده" در سريال "كلاه پهلوي" در گفتگو با خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: سريال "كلاه پهلوي" با موضوع فساد آدم هاي نامتعارف، مردم را از مجموعه آثاري كه پس زمينه‌ي تلويزيون را اشباع ساخته اند با شخصيت پردازي ها و كشمكش هاي جذاب و نو دور مي سازد و فرصت طلبي ايراني ها را در اين دوره‌ي زماني به تصوير مي‌كشد.
وي ادامه داد: سريال "كلاه پهلوي" در ضمن روايت تاريخ به عنوان يك پس زمينه و چارچوب براي قصه با واقعيت گرايي، داستان سرايي و تخيل نيز همراه بوده و نگاه به اين اثر به عنوان فقط يك مجموعه تاريخي نادرست است.
بازيگر نقش تقي زاده اظهار داشت: سكانس هاي مربوط به بازي من بيشتر با بازيگران قهار آمريكايي بود و من در ميان بچه هاي جوان و محجوب اين اثر به دليل تجربه كاري در پاريس به نوعي آبروداري مي‌كردم.
صادقي بيان داشت: شخصيت تقي زاده در واقع به عنوان سكوي پرش قهرمان جوان داستان مطرح است و خود نيز به  عنوان يك روشنفكر با فرهنگ و ‌آگاه به 6 زبان زنده دنيا در زندگي فقط يك اشتباه كرد و آن خطا هم دخيل دانستن عنصر ترك در سياست و عرب در دين به عنوان مانع اصلي توسعه فرهنگ در ايران بود و او نيز به اين اشتباه در اواخر عمرش با پس گرفتن حرفش در اين زمينه اعتراف كرد.
وي اظهار داشت: من براي بازي در يك مجموعه سه فاكتور مهم جاي كار داشتن شخصيت براي بازي داشتن يك تيم با فرهنگ و همچنين انگيزه مالي توجه مي‌كنم و بين "كيف انگليسي" تا "فاكتور هشت" 25 اثر را به دليل وجود افراد فرصت طلب و كم فرهنگ در اين عرصه رد كردم.
بازيگر نقش تقي زاده عنوان كرد: علاقه شخصي من به سيد ضياءالدين دري كارگردان اين اثر و همچنين و وجدان كاري اش كه او را در اين مدت از شدت هيجان و كم خوابي تا مرز سكته پيش برده بود و نيز وسواس حرفه اي او احترام مرا براي بازي در اين اثر برانگيخت.
صادقي خاطرنشان كرد: صحبت كردن به 4 زبان مختلف براي شخصيت تقي زاده براي من هم دشواري و هم شيريني خاصي را به همراه داشت./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.