گفتمان برنامه‌هاي سيما بر اساس منظومه ي فكري متكي بر دو اصل امامت و ولايت طراحي شده است.

به گزارش خبرنگار بخش راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگارن حاضر در محل، "محمد علي دارابي" معاون سيما ضمن تشكر از عوامل برنامه‌ساز  رمضان گفت: بيش از 24 شبكه‌ي تلويزيوني مشغول به فعاليت هستند و به زودي شبكه‌ي سلامت به صورت رسمي آغاز هب كار مي‌كند.
وي با اشاره به محوريت برنامه‌ها افزود: گفتمان برنامه‌هاي سيما بر اساس منظومه‌ي فكري بر 2 اصل امامت و ولايت برنامه‌ريزي شده است.
وي تصريح كرد: پرداختن به قرآن كريم در قسمت امامت و ولايت در بخش‌هاي نمايشي و معارفي جز اهداف برنامه‌سازان سيما است.
معاون سيما اظهار داشت: با توجه به هفته‌ي دفاع مقدس و مقام شهدا از سال 1383 تا به امروز 50 فيلم سينمايي و 16 سريال را در اين حوزه ساخته‌ايم كه جاي تشكر از همه‌ي عوامل برنامه‌ساز دارد.
وي با اشاره به سريال "كلاه پهلوي" كه هم اكنون در حال پخش است،‌ تصريح كرد:‌تاكنون 50 مجموعه‌ي تلويزيوني در خصوص پهلوي اول و دوم و تلاش انگليس براي براندازي حجاب و روحانيت را ساخته‌ايم و اكنون "كلاه پهلوي" با زحمت "ضياءالدين دري"  به سرانجام رسيده است.
وي ادامه داد: تاكنون دو قسمت از مجموعه‌ي "كلاه پهلوي" به روي آنتن رفته است كه به طور حتم جز يكي از سريال‌هاي ماندگار و فاخر سيما خواهد شد.
وي خاطر نشان كرد: ما تا رمضان سال 1393 را برنامه‌ريزي كرده‌ايم و سريال ها و برنامه‌هاي طنز و نيز عوامل آن مشخص شده است./م
برچسب ها: کلاه پهلوی ، دری ، امامت ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار