نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد با تأکيد بر ضرورت حفظ و تقويت وحدت مردم استان گفت: اگر بخواهيم شاهد رشد و توسعه همه‌ جانبه اين استان باشيم بايد وحدت رويه خود را در همه امور حفظ کنيم و از اختلافات بپرهيزيم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهركرد:

حجت الاسلام و المسلمين نکونام افزود: با وحدت و يکپارچگي مي‌توان به همه اهداف مورد نظر جامه عمل پوشاند و وظايف و رسالت‌هاي خود را به خوبي انجام داد.

خطيب نماز جمعه شهركرد گفت: نمايندگان مردم اين استان در مجلس شوراي اسلامي بايد در وهله اول وحدت و يکپارچگي را در بين خود حاکم کنند ودر مرحله بعد با يک ديد کلي و جامع امور و مسائل استان را به پيش ببرند.

حجت الاسلام و المسلمين نکونام با بيان اينکه امور عمراني انجام گرفته در اين استان در حد مطلوبي نيست، گفت: در حالي که تلاش‌ها و اقدامات بسياري در حوزه امور عمراني در استان انجام گرفته اما تا رسيدن به شرايط مطلوب هنوز فاصله بسياري وجود دارد.

امام جمعه شهرکرد مديريت ناصحيح را از مهمترين معضلات و مشکلات فرآروي اين استان عنوان کرد و گفت: درست مديريت نکردن منابع مالي و اعتبارات از سوي مديران اين استان سبب شده تا بسياري از امور عمراني با مشکل مواجه شود.

حجت الاسلام و نکونام با بيان اينکه اقدامات مقطعي راهگشاي مشکلات عمراني استان نيست، تصريح کرد: مشکلات و موانع فراروي عمران و آباداني استان بايد به طور ريشه‌اي مرتفع شود و از انجام اقدامات مقطعي و بخشي جلوگيري کرد.

وي گفت: بعد از گذشت بيش از 33 سال از عمر انقلاب شايسته نيست که استان چهارمحال و بختياري با قابليت‌ها و توانمندي‌هاي بالايي که دارد از محروميت رنج ببرد.

نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري بر ضرورت تدوين برنامه توسعه و عمران استان تاکيد کرد و افزود: بايد يک برنامه جامع و مدون براي توسعه و آباداني اين استان تدوين شود تا با اجراي اين برنامه محروميت را از همه شهرها و روستاهاي آن بزدائيم.

حجت الاسلام و المسلمين نکونام گفت: استان چهارمحال و بختياري داراي ويژگي‌ها و خصوصيات خاصي است که آن را به استاني با فرصت‌هاي بسيار تبديل کرده است و اين موضوع فرصت خوبي را در اختيار مديران قرار مي‌دهد که به امور عمراني و اقتصادي استان رسيدگي بيشتري داشته باشند./س

برچسب ها: محدت ، توسعه ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.