اخطار جدی قلعه نوعی به بازیکنان استقلال؛

هرکسی ناراضی است، می‌تواند برود!

امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال در ابتدای فصل عنوان کرد راضی به جدایی بازیکنان که جذب این تیم شدند و یا قراردادشان را تمدید کردند نیست،‌ این در حالیست که وی اعضای تیم را با اخطار روبرو کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، سرمربی تیم استقلال هر زمان که بحث از جدایی نفرات این تیم مطرح شد با علی فتح اله زده مخالفت کرد و خواستار این شد که باشگاه در خصوص جدایی نفرات این تیم بحثی را مطرح نکند زیرا وی به دلیل حساسیت بازی‌های تیم در لیگ به تمام مهر‌ه‌هایش نیازمند است و راضی به جدایی آنها نمی‌شود.

گفتنی است، سرمربی استقلال با جدایی زندی نیز مخالف بود اما اصرار این بازیکن عاملی شد که وی از مسئولان بخواهد در خصوص جدایی وی اقدامات لازم را انجام دهند.

قلعه نوعی مدعی است بازیکنان باید با دلشان برای استقلال بازی کنند و اگر این چنین نباشد وی ترجیح می‌دهد بهترین بازیکن تیمش را نیز در اختیار نداشته باشد.

شایان ذکراست: وی به بازیکنان تیمش در این مورد اخطار داده است. سرمربی استقلال، از اعضای این تیم خواست که با تمام وجود برای استقلال به میدان بروند و در حالیکه همچنان بدون دریافت پول در تمرینات حاضر می‌شوند به مسائل مالی بی توجه باشند و تنها به این موضوع فکر کنند که استقلال با چه شرایطی روبروست.

وی به بازیکنان اعلام کرد هر بازیکنی که دلش با تیم نیست بهتر است از جمع آبی‌ها جدا شده و به تیم دیگری بپیوندد زیرا وی اصراری به این موضوع ندارد که بازیکنان تحت هر شرایطی تا پایان مدت قرار دادشان در تیم باقی بمانند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار