پرسپوليس با پيروزي مقابل آلومينيوم هرمزگان از بحران خارج شده است؟

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، سوال امروز هواداران پرسپوليس اين است که آيا تيم محبوبشان که در اين فصل شرايط مطلوبي نداشته با پيروزي مقابل آلومينيوم هرمزگان در ورزشگاه آزادي از بحران خارج شده است؟ دغدغه طرفداران پرشور تيم سرخ پوش پايتخت در حال حاضر همين است چرا که دوست دارند تحت هر شرايطي پرسپوليس را در اوج ببينند.

پرسپوليس در اين فصل مشکلات زيادي داشته و هرگز نتوانسته در حد نام و اعتبار خودش ظاهر شود.

مشکلات پرسپوليس يکي دو تا نيست اما تيم هاي بزرگ همانطور که خيلي راحت به حاشيه مي روند به راحتي هم مي توانند به شرايط ايده آل برسند، تنها راه خروج از بحران براي چنين تيم هايي کسب نتيجه مطلوب است تا حواشي کمتر و کمتر شوند و بتوانند در آرامش کامل و با تمرکز بالا نتيجه بگيرند.

پرسپوليس در هفته دهم ليگ دومين پيروزي فصل خود را مقابل آلومينيوم هرمزگان کسب کرد، چنين آماري براي تيمي بزرگ و پرطرفدار مثل پرسپوليس فاجعه است، اما واقعيت امروز مانوئل ژوزه و شاگردانش همين است و هنوز نتوانسته اند از قعر جدول فاصله گرفته و خودشان را به جمع تيم هاي بالاي جدول برسانند.

در چنين شرايط اسفناکي پرسپوليس براي خروج از بحران نياز به يک پيروزي روحيه بخش داشت، پيروزي با تعداد گل هاي زياد تا فشار رواني وحشتناکي که روي تيم وجود دارد شکسته شود و پرسپوليس بتواند با روحيه بالا در مسابقات اينده شرکت کند اما اين پيروزي مقابل آلومينيوم با کمترين اختلاف ممکن به دست آمد و سرخپوشان تهراني يک بر صفر حريف نه چندان مطرح خود را شکست دادند.

پرسپوليس نياز به برد داشت که به دست آورد اما اين پيروزي باعث خروج سرخپوشان از بحران شده و شاگردان مانوئل ژوزه مي توانند در ادامه راه نتايج دلخواهشان را کسب کنند؟

آنچه که مسلم است اينکه پرسپوليس مقابل آلومينيوم هرمزگان به لحاظ فني چيزي فراتر از بازي هاي قبلي اش نداشت و مشکلات ريز و درشت اين تيم در تمام خطوط مشهود بود اما مهدي مهدوي کيا از تجربه اش استفاده کرد و با يک ضربه دقيق توانست گل 3 امتيازي تيمش را به ثمر برساند تا پرسپوليس پس از 7 ماه رنگ پيروزي را در ورزشگاه آزادي ببيند اما آيا پرسپوليس هميشه اينقدر خوش شانس هست و مي تواند بدون داشتن برتري محسوس نسبت به حريفش برنده از زمين خارج شود؟

ديدار پرسپوليس و سايپا نشان خواهد داد که سرخپوشان تهراني از بحران خارج شده اند يا سايه شوم بحران هنوز هم بر سر اين تيم بزرگ و پرطرفدار هست، البته کار پرسپوليس مقابل سايپا به مراتب سخت تر از ديدار با آلومينيوم هرمزگان است چرا که سايپا سابقه سالها حضور در سطح اول فوتبال ايران را در کارنامه اش دارد و در اين فصل هم بسيار خوب کار کرده و در جمع مدعيان حضور دارد به همين دليل پرسپوليس روز بسيار سختي مقابل اين تيم آماده و هماهنگ پيش رو خواهد داشت.

ديدار با سايپا ثابت خواهد کرد که پرسپوليس از بحران خارج شده يا همچنان بايد مشکلات دروني و بيروني سرخپوشان تهراني باشيم مشکلاتي که در اين فصل بلاي جان مانوئل ژوزه و شاگردانش شده و اجازه نداده پرسپوليس نتايج مطلوبي کسب کند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار