دبير سياسي انجمن اسلامي دانشگاه سيستان و بلوچستان با بيان اينکه مطالبه‌گري دانشجويي مسئوليتي است که از جانب رهبر معظم انقلاب بر دوش دانشجويان قرار داده شده است، گفت: اميدوارم بتوانيم با هدف تحقق مطالبات رهبري در عرصه‌هاي سياسي موفق باشيم.

حمزه شاکري دبير انجمن اسلامي دانشگاه سيستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارزيابي فضاي سياسي دانشگاه‌ها گفت: فضاي دانشگاه‌ها براي رسيدن به بصيرت سياسي جاي کار بسيار دارد، چرا که بعد از سال 88 جنبش دانشجويي دچار نوعي رکورد شد و لذا براي اصلاح فضاي دانشگاه نيازمند همکاري مسئولان و دانشجويان هستيم.

شاکري در ادامه به تبيين برنامه‌هاي دانشگاه سيستان و بلوچستان در آستانه انتخابات پرداخت و گفت:‌ برنامه حضور کانديداهاي رياست جمهوري آتي را در دستور کار خود قرار داده‌ايم تا به اين طريق از دانشجويان با نقطه نظرات آنان آشنا شده و بتوانند انتخاب درستي انجام دهند.

دبير انجمن اسلامي دانشگاه سيستان و بلوچستان علت تشکيل دفتر تحکيم وحدت در دانشگاه سيستان و بلوچستان را فقدان فضا انتقادي دانست و افزود: ايجاد فضايي انتقادي و فعال براي دانشجويان ما را بر آن داشت تا با دفتر تحکيم وحدت همکاري داشته باشيم.

وي با بيان اينکه مطالبه‌گري دانشجويي مسئوليتي است که از جانب رهبر معظم انقلاب بر دوش دانشجويان قرار داده شده است، خاطرنشان کرد: اميدوارم بتوانيم با هدف تحقق مطالبات رهبري در عرصه‌هاي سياسي موفق باشيم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: شاکری ، تحکیم ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار