نماينده تام الاختيار وزير نيرو در مسكن مهر گفت : استان تهران استان كم آبي است و در صورتي كه ميزان حجم ساخت و ساز مسكن هاي ويژه در حجم محدود باقي بماند مي توانيم آب شرب آنها را تامين كنيم .

ستار محمودي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت : وزارت نيرو با همكاري وزارت مسكن و شهرسازي برنامه اي زمانبندي شده براي تامين آب و برق مسكن هاي مهر سراسر كشور دارد و تامين زيرساخت هاي مسكن هاي مهر اكنون طبق زمانبندي در حال انجام است.

وي افزود: آب و برق كليه واحدهاي مسكن مهر كه تاكنون به بهره برداري رسيده اند تامين شده است.

وي با بيان اينكه براي دفع فاضلاب مسكن هاي مهر برنامه هاي كوتاه مدت و بلندمدت تدوين شده است اظهار داشت : اكنون به وسيله شبكه هاي موقت فاضلاب دفع شده اما براي بلند مدت به دنبال ساخت تصفيه خانه فاضلاب هستيم .

محمودي ادامه داد: احداث تصفيه خانه هاي فاضلاب زمان بر است و پر هزينه است كه در صورت تامين به موقع اعتبارات   حداقل 3سال به طول مي كشد .

وي با اشاره به احداث مسكن هاي ويژه در حوالي تهران گفت : تعداد و حجم احداث مسكن هاي ويژه در مقايسه با مسكن هاي مهر زياد نيست و در حدود 5 هزار واحد است كه با همكاري وزارت راه و شهرسازي آب و برق مسكنهاي ويژه نيز تامين مي شود.

نماينده تام الاختيار وزير نيرو  در مسكن مهرتصريح كرد: استان تهران استان كم آبي است و اگر حجم ساخت و ساز ها در همين اندازه باقي بماند توانايي تامين آب شرب را خواهيم داشت و در صورت افزايش ساخت و سازها بايد برنامه ريزي هاي جديدي صورت بگيرد./عب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار