این نمایشگاه، به منظور مطرح کردن جایگاه و هویتی مستقل برای صنعت هتلداری، به عنوان یکی از صنایع زیربنایی کشور، توسط شرکت تحقیقاتی و نمایشگاهی صحرا دریا از 15 تا 17 آبان در تهران برگزار می شود.

عبدالرضا وثوقی کرمانی، دبیر اجرائی نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، هدف از برگزاری این نمایشگاه را فراهم نمودن فرصت های مناسب برای صنایع وابسته به هتلداری، توسعه بازاریابی در صنعت هتلداری مطابق با برنامه ملی توسعه گردشگری و نیز کمک به ارتقاء سطح علمی صنعت هتل کشور دانست و گفت: تقریباً در تمامی نمایشگاه های صنعت گردشگری، همواره هتل و صنایع مرتبط با آن، در زیر سایه تأسیسات و بخش گردشگری قرار گرفته است و حال آنکه هتل به عنوان یکی از صنایع زیربنایی گردشگری نیازمند توجه مجزا و مناسبی است و بنابراین برگزاری یک نمایشگاه تخصصی و همایش جانبی را می طلبید.  
 
وی با اشاره به ثبت این نمایشگاه در تقویم سازمان جهانی جهانگردی افزود: به نظر می رسد با برگزاری این نمایشگاه و همایش جانبی آن، بتوان بین گروههای سرمایه گذار در حوزه گردشگری از یک سو و هتلدران از سوی دیگر، تعامل و ارتباط سودمند و مناسبی برقرار نمود.
 
در نمایشگاه تخصصی و بین المللی هتلداری تهران که با حمایت عالی ترین سازمانها و نهادهای ذیربط از جمله معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران و نیز جامعه هتلداران کشور برگزار می شود، هتل ها، شرکت های تجهیزکننده هتل، شرکت های ساخت و ساز، مهندسان مشاور و برنامه ریز و صاحب نظران این عرصه حضور خواهند داشت.

شایان ذکر است همزمان با برگزاری این نمایشگاه، همایش تخصصی و یک روزه "مفاهیم نوین استانداردسازی در هتل ها" نیز برگزار می گردد. /ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار