نماينده اسفراين در مجلس شوراي اسلامي گفت: امروز اموزش و پرورش به سمت يك تحول اساسي در حوزه تعليم و تربيت پيش مي رود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد؛ هادی قوامي در بازديد از مدارس شهرستان اسفراین ضمن تبرک سال جدید تحصیلی به معلمان و دانش آموزان نظام جدید آموزشی را را حرکت نو در عرصه علمی و تربیتی عنوان کرد.

نماينده مردم شهرستان اسفراين در مجلس شورای اسلامی دانش اموزان را به برنامه ريزي در زندگي ، مطالعه فراوان ، هدفمند سازي در تحصيل توصيه كرد و افزود: آينده اين كشور كه حاصل خون شهدا و رزمندگان است در دستان دانش اموزاني است كه امروز در پشت ميز هاي كلاس درس نشسته اند.

قوامی ادامه داد: امروز ما در حوزه آموزش و پرورش شاهد رشد و درخشش برخي دانش آموزان هستيم با اين وجود انتظارات از شهري با پيشينه اي پر افتخار و زمينه هاي مناسب تحصيلي با معلماني بر جسته بيش از اينهاست.

مدير آموزش و پرورش اسفراين نيز در این بازدید به گوشه اي از افتخار افريني هاي شهرستان در حوزه آموزشي و پرورش اشاره كرد و افزود: كسب 46 رتبه زير هزار و ثبت 3 دانش آموز اسفرايني در بين نخبگان علمي كشور سند افتخار اين شهرستان است.

شاكري تصرح کرد: دانش آموزان تيم رباتيك شهرستان در مسابقات بين المللي رتبه دوم را در ميان 36 كشور جهان از آن خود كردندو كسب رتبه اولي در مسابقات ادبي كشور و رتبه دومي مسابقات نهج البلاغه از ديگر افتخارات دانش آموزان شهرستان است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.