جامعه اسلامي مهندسين به مناسبت روز همبستگي با كودكان و نوجوانان فلسطيني بيانيه‌اي صادر كرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جامعه اسلامي مهندسين به مناسبت روز همبستگي با كودكان و نوجوانان فلسطيني بيانيه‌اي صادر كرد.
 
متن بيانيه به شرح زير است:
 
نهم مهرماه سالروز شهادت نوجوان 12 ساله فلسطینی است که در 30 سپتامبر 2000در منطقه "نتساریم" در نوار غزه به دست صهیونیست‌های جنایتکار به شهادت رسید. این نوجوان 12 ساله هنگامی که پشت پدر خود در مبارزه با اشغالگران صهیونیست با چهره ای وحشت زده پناه گرفته بود با شلیک گلوله صهیونیستها به شهادت رسید و به نماد انتفاضه دوم فلسطین شد.
 
نهم مهرماه سالروز شهادت نوجوان 12 ساله فلسطینی است که در 30 سپتامبر 2000در منطقه "نتساریم" در نوار غزه به دست صهیونیستهای جنایتکار به شهادت رسید. این نوجوان 12 ساله هنگامی که پشت پدر خود در مبارزه با اشغالگران صهیونیست با چهره ای وحشت زده پناه گرفته بود با شلیک گلوله صهیونیستها به شهادت رسید و به  نماد انتفاضه دوم فلسطین شد.

صهیونیست‌های  جنایتکار  در حالی دست به این جنایت زدند، که براساس کنوانسیون ژنو ، باید حقوق زنان و کودکان را در زمان جنگ و اشغال یک کشور حفظ نمایند  ، اما متاسفانه رژیم غاصب صهیونیستی با قوانین بین المللی با استانداردهای دوگانه ای برخورد می کند.

درحالی که چنین رژیمی هرروز دستش به خون انبوه بیگناهان فلسطینی آلوده است و  از رعایت کمترین حقوق انسانها چشم پوشی کرده و  کودکان و نوجوانان  را  به  اسارت  گرفته و اعضای  بدن  آنها مانند کلیه ، قلب و ... را بی شرمانه به فروش می رساند ، چگونه می توان بی تفاوتی جوامع بین المللی را نظاره کردوساکت ماند. لذا ما وظیفه می دانیم با صدای بلند فریاد حمایت از مظلومیت مردم فلسطین ، بخصوص کودکان و نوجوانانی که آینده کشور مقدس فلسطین را خواهند ساخت به گوش جهانیان رسانده و اعلام نمائیم که  تا آخرین نفس از حقوق حقه این مردم مظلوم دفاع می کنیم و نخواهیم گذاشت خون کودکان و نوجوانان این سرزمین پایمال گردد. 

بدینوسیله جامعه اسلامی مهندسین حمایت همه جانبه خود را درتمام عرصه های سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی از مردم مظلوم فلسطین به خصوص کودکان  و نوجوانان  اعلام داشته و این اعمال زشت و فجیع رژیم غاصب و بی هویت صهیونیستی را محکوم می نماید.
 
محمدرضا باهنر دبير كل جامعه اسلامي مهندسين

انتهاي پيام/
برچسب ها: بیانیه ، فلسطین ، کودکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار