کارشناس فوتبال گفت: در لیگ ایران تغییر مربی خیلی راحت انجام می شود، سال گذشته این اتفاق خیلی زودتر افتاد و هفته چهارم و مربیان تغییر کردند و امسال جای خوشحالی دارد زیرا ده هفته به مربیان فرصت داده شد.

محمود فکری کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در لیگ ایران تغییر مربی خیلی راحت انجام می شود در سال گذشته این اتفاق خیلی زودتر افتاد و هفته چهارم و پنجم مربیان تغییر کردند و امسال جای خوشحالی دارد زیرا ده هفته به مربیان فرصت داده شد.

وی افزود: یکی از دلایل کنار گذاشتن زودهنگام مربیان نتیجه گرایی است و مدیران با گرفتن نتیجه جایگاه خود را تثبيت می کنند و به همین خاطر فشار زیاد به مربیان می آورند تا نتیجه کسب کنند و گاهی این فشارها باعث نتیجه معکوس می شود.

فکری در ارتباط با عملکرد مدیرعامل ها در این فصل گفت: گاهی مدیر عامل ها حق دارند و البته بعضی مدیر عامل ها خیلی زود تصمیم می گیرند و باعث نتیجه نگرفتن و بحران در تیم می شود البته همه نتیجه به مربی مربوط نمی شود و عوامل مختلفی باعث عدم نتیجه گیری مربی می شود.

وی افزود: گاهی تمام امکانات برای مربی مهیا است و اگر او نتیجه نگیرد مدیر عامل حق دارد وي را تعویض کند و در غیر این صورت نباید خیلی زود مربی را تعویض کنند./آق

برچسب ها: فکری ، کارشناس ، مربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار