استاندار كهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمات مورد نیاز شامل آب، برق، گاز، مخابرات و شبكه فاضلاب به پروژه های مسكن مهر بالای 70 درصد پیشرفت فیزیكی این استان ارائه شده و عملیات محوطه سازی آنها نیز هر چه سریعتر آغاز شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  و به نقل از پایگاه خبری و اطلاع رسانی استانداری كهگیلویه و بویراحمد، سید 'حسین صابری' روز دوشنبه در نشست شورای فنی این استان افزود: نظارت و بازدیدهای مستمر از پیشرفت فیزیكی پروژه های مسكن مهر استان با هدف افزایش كیفیت و سرعت بخشیدن به روند اجرای آنها به طور جدی پیگیری می شود.
وی بیان كرد: گروهی متشكل از معاونت امور عمرانی استانداری، نمایندگان دستگاه ‌های خدمات رسان، شهرداری ها، اداره كل راه و شهرسازی و بنیاد مسكن انقلاب اسلامی كهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پروژه های ‌مسكن مهر شهرستان‌ های هفت گانه این استان آخرین وضعیت كمی و كیفی آنها را ارزیابی و در نشست شورای فنی استان مطرح كنند.
صابری با اشاره به اینكه برای پیشبرد ساخت و ساز پروژه مسكن مهر در كهگیلویه و بویراحمد می بایست مسوولان اجرایی این استان همدل و هماهنگ عمل كنند، اظهار داشت: در اجرای مراحل كار به گونه ‌ای عمل شود كه در هیچ زمینه ‌ای دوباره كاری بوجود نیاید.
وی بر لزوم تكمیل هر چه سریعتر پروژه ‌های مسكن مهر كهگیلویه و بویراحمد و دسترسی آنها به مكان ‌های فرهنگی، ورزشی و فضای آموزشی تاكید كرد.
صابری عنوان كرد: پروژه مسكن مهر از ابتكارات دولت نهم و دهم بوده و اقدام مهمی برای خانه دار كردن اقشار آسیب پذیر جامعه است به طوری كه در سال ‌های اخیر مشكل مسكن عده زیادی از مردم در شهرها و روستاهای مختلف كشور برطرف شد.
وی ابراز داشت: اداره كل راه و شهرسازی كهگیلویه و بویراحمد در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت و شهرهای جدید و بنیاد مسكن انقلاب اسلامی این استان نیز در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت موظفند به منظور نام نویسی متقاضیان مسكن مهر، احراز شرایط آنان و واگذاری واحدهای مسكن مهر به متقاضیان اقدام كنند.
صابری افزود: تمام متقاضیان مسكن مهر در كهگیلویه و بویراحمد در صورت داشتن شرایط لازم می‌ توانند از طریق اداره كل راه و شهرسازی و بنیاد مسكن انقلاب اسلامی استان به این خواسته خود دست یابند./س

برچسب ها: طرح ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.