دبیرکل سازمان همکاری اسلامی روز سه شنبه به فرانسه می رود و در این سفر از مقامات فرانسه می خواهد جلوی اقدامات تحریک آمیز علیه مسلمانان را بگیرند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آلمان، دبیر خانه سازمان همکاری اسلامی روز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد اکمل الدین احسان اوغلو  در سفر رسمی به فرانسه با مقامات این کشور درباره مسایل مختلف از جمله انتشار کاریکاتور موهن به ساحت پیامبر گرامی اسلام ( ص) در یکی از مجله های فرانسوی گفتگو خواهد کرد.

دبیر خانه سازمان همکاری اسلامی که در شهر جده عربستان مستقر است ، افزود احسان اوغلو  با لوران فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه و دیگر مسئولان فرانسه درباره مسایل مهم منطقه ای و بین المللی از جمله مسئله فلسطین، سوریه و شرایط مسلمانان در میانمار گفتگو خواهد کرد .

ببر اساس بیانیه دبیر خانه سازمان همکاری اسلامی احسان اوغلو با مقامات فرانسه همچنین درباره برخی تلاشها در غرب بر ضد اسلام و مسلمانان و نیز اقدامات تحریک آمیز در فرانسه به ویژه انتشار کاریکاتور توهین آمیز به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام (ص) در یکی مجلات این کشور گفتگو و از دولت این کشور خواهد خواست جلوی اقدامات تحریک آمیز علیه مسلمانان را بگیرد.
برچسب ها: اوغلو ، همکاری ، اسلامی ، فرانسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار